Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
- Data zamieszczenia: 2017-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30
35036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
REGON: 69031697000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy i remontu (część I) pomieszczeń w budynku Komisariatu policji w Nowej Dębie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie ( część I ) w budynku Komisariatu Policji w Nowej Dębie ( budynek o pow. uzytkowej 461,00 m2). 2. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy określa dokumentacja techniczna tj.: 1) w zakresie przebudowy budynku KP w Nowej Dębie: a) projekt budowlany przebudowy pomieszczeń w budynku Komisariatu Policji, b) projekt wykonawczy przebudowy pomieszczeń w budynku Komisariatu Policji, c) projekt wykonawczy instalacje sanitarne, d) projekt wykonawczy instalacje elektryczne, e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót: branża budowlana, elektryczna, sanitarna, f) przedmiary robót: branża budowlana, elektryczna, sanitarna, 2) w zakresie remontu budynku KP w Nowej Dębie: a) projekt wykonawczy architektura (część I), b) przedmiar robót, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót: branża budowlana. 3. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.4. Wykonawca winien zapoznać się z całością dokumentacji technicznej.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp lub art. 134 ust. 6 pkt 3) ustawy Pzp. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących nw.czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez praacodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lup Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednego pracownika fizycznego. 10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp) Zamawiający zamieścił w § 4 Istotnych postanowień umowy. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcękluczowych części zamówienia.12. Ilekroć w dalszych postanowieniach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mowa jest o przedmiocie zamówienia bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia wskazany w pkt 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont oraz przebudowa pomieszczeń szkoły podstawowej w Gwoździance celem utworzenia świetlicy wiejskiej
Dodano: 2023-09-11 - Budowa pawilonu edukacyjnego w ramach programu „Jak zatrzymać deszcz” – Szkolne Centrum Edukacji – etap II
Dodano: 2023-07-10 - Modernizacja budynku przychodni oraz terenów zewnętrznych w obiekcie SPG ZOZ w Jedliczu w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia w SPG ZOZ w Jedliczu”
Dodano: 2023-06-20 - Przebudowa i remont ciągów komunikacyjnych oraz wejścia głównego do budynku II LO w Mielcu ul. Żeromskiego 28 – etap I obejmujący remont wejścia głównego, korytarzy parteru, klatki schodowej głównej
Dodano: 2023-05-30 - Modernizacja budynku przychodni oraz terenów zewnętrznych w obiekcie SPG ZOZ w Jedliczu w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia w SPG ZOZ w Jedliczu”
Dodano: 2023-04-19 - „Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa i Zarządzania Kryzysowego - etap II” w ramach dofinasowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-02-13 - Roboty remontowe w budynku – adaptacja pomieszczenia w piwnicy na archiwum zakładowe Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie
Dodano: 2023-01-03 - Roboty remontowe w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2022-11-23 - Roboty remontowe w budynku – adaptacja pomieszczenia w piwnicy na archiwum zakładowe Wojewódzkiego Domu Kultury w Rzeszowie
Dodano: 2022-10-04 - Wykonanie wewnętrznej zabudowy dla stacji diagnostycznej w hali maszyn ZSCKR w Nowosielcach
Dodano: 2022-08-30