Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
- Data zamieszczenia: 2018-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
Sadowa 6A
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. +48422888100, fax. +48427190816
REGON: 472068423 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: "Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie, ul. Słowackiego 2" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie boiska sportowe-go w Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie ul. Słowackiego 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie: 1) boiska do piłki nożnej o wymiarach 54,16 x 28,16 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wysokości włókna min. 60 m, wyposażonego w bramki i siatki; 2) 2 piłkouchwytów o wysokości 6,10 m za bramkami oraz 1 piłkouchwytu wzdłuż boiska o wysokości 4,10 m; 3) bieżni trzytorowej do biegów krótkich 100 m, zakończonej rozbiegiem do skoku w dal (łączna długość bieżni 120,13 m) z nawierzchnią z poliuretanu; 4) odprowadzenie powierzchniowych wód opadowych; 5) utwardzenie terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , zakres prac objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Opisie technicznym - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiących załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) Kosztorysie nakładczym - stanowiącym załączniki Nr 3 do SIWZ; Opracowanych przez Biuro Projektowo – Inwestycyjne „PAMAR” z siedzibą w Głownie przy ul. Kopernika 33c, bl. 21 m.19. 3. Zamawiający oświadcza, że przedmiotem zamówienia nie zostaje objęte wykonanie rzutni rzutu kulą. W dokumentacji technicznej dokonano stosownych przekreśleń. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje: zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie.Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne media potrzebne do realizacji niniejszej umowy i rozliczenie się z ich dostawcami. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram prac wchodzących w skład przedmiotu umowy, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia oraz godzinami pracy, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi zawierać takie rozłożenie prac gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. Harmonogram o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać akceptację dyrektora placówki oświatowej na terenie, której inwestycja jest realizowana. 7. Zamawiający wymaga, aby osoba, której Wykonawca powierzy nadzór nad prawidłową realizacją umowy z ramienia pełniła równocześnie funkcję koordynatora wszystkich prac wynikających z należytej realizacji przedmiotu umowy i przebywała na terenie budowy, w czasie realizacji prac budowlanych i montażowych, w godzinach wskazanych w harmonogramie o którym mowa ust. 6. 8. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie planowanej inwestycji, gdyż na terenie placówki oświatowej, o której mowa w ust. 1 będą równocześnie prowadzone prace budowlane związane z termomodernizacją budynków szkolnych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały następujące czynności związane z realizacją zamówienia: 1) czynności w zakresie prac brukarskich; 2) czynności w zakresie prac ziemnych; 3) czynności w zakresie układania sztucznej trawy; 4) czynności w zakresie instalacji kanalizacyjnych. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 9, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust.10 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 12. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 9, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 13. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych i montażowych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004.Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie ul. Słowackiego 2”. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: Przebudowa boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Ozorkowie ul. Słowackiego 2”. 10. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja bazy sportowej na terenie Gminy Łęczyca
Dodano: 2024-04-04 - Modernizacja Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku
Dodano: 2024-02-22 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o lekkiej konstrukcji, łącznikiem i zapleczem sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Uszczynie
Dodano: 2024-01-22 - Modernizacja bazy sportowej na terenie Gminy Łęczyca
Dodano: 2024-01-18 - Przebudowa i rozbudowa lodowiska miejskiego poprzez budowę zaplecza sanitarno-szatniowego w Bełchatowie
Dodano: 2023-10-20 - Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy
Dodano: 2023-10-19 - „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym w Poddębicach”
Dodano: 2023-08-30 - Budowę piłkochwytów wraz z przebudową boiska wielofunkcyjnego w Koluszkach na działce nr 3132/21.
Dodano: 2023-08-16 - Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy. Zamówienie podzielone na części.
Dodano: 2023-08-09 - Modernizacja obiektu sportowego w Bielawach oraz remont dróg gminnych z terenu Gminy Bielawy
Dodano: 2023-08-09