Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1. „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej”; 2. „Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach”

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: 1. „Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej”; 2. „Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dla „Budowy Otwartej Strefy Aktywności w Ujeździe przy ul. Gliwickiej” zw. z zagospodarowaniem placu zabaw przy ul. Gliwickiej w Ujeździe, dz.nr 2166 i 2167/1, elementami małej architektury w zakresie urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznej, elementów małej architektury w strefie relaksu, zakres robót został określony szczegółowo w opisie technicznym oraz załączonym przedmiarze robót i zawiera: -roboty przygotowawcze- pomiarowe - roboty ziemne - ogrodzenie - nawierzchnia bezpieczna z piasku - nawierzchnia z kostki betonowej - obrzeża - dostawa i montaż urządzeń: domek z siedziskami dla dzieci w wieku 3-12 lat 1 szt., bujak 1 szt., karuzela 1 szt., kosz na śmieci 1 szt., stojak na rowery 1 szt., orbitrek 1 szt., podciąg 1 szt., narciarz 1 szt., rowerek 1 szt., biegacz 1 szt., prasa nożna 1 szt., stolik do gry w szachy/warcaby z siedziskami - remont istniejących ławek - przestawienie istniejącego urządzenia- drabinka - przestawienie istniejącego głazu - remont z malowaniem istniejących urządzeń zabawowych - demontaż starej karuzeli i bramek do mini piłki nożnej - dostawa i montaż bramek aluminiowych z siatką do mini piłki nożnej 300x200 cm - humusowanie z obsianiem 2. Dla „Budowy placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Grzeboszowicach”, który będzie wybudowany na działce nr 83 przy ul. Pięknej w Grzeboszowicach. Miejsce to planuje się wyposażyć w urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni zewnętrznej. Projektuje się także nowe nasadzenia zieleni oraz ogrodzenie placu zabaw. Teren pod plac zabaw przed zamontowaniem urządzeń rekreacyjnych należy odpowiednio przygotować usuwając zbędną zieleń i inne zbędne elementy obecnego zagospodarowania. Na placu zabaw zaproponowano nawierzchnię z piasku, kostki betonowej, żwirową i zieloną. Zakres robót został określony szczegółowo w opisie technicznym oraz załączonym przedmiarze robót i zawiera: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - roboty betoniarskie - nawierzchnia z kostki betonowej, nawierzchnia żwirowa, nawierzchnia bezpieczna z piasku, nawierzchnia trawiasta - nasadzenie drzew i krzewów - dostawa i montaż urządzeń: kosz na śmieci 1 szt., ławki 2 szt., stojak na rowery 1 szt., tablica z regulaminem 1 szt., bujak 1 szt., huśtawka 1 szt., moduł wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią (musi posiadać co najmniej ściankę do wspinania, drabinkę, ślizgawkę, grę np. kółko krzyżyk), urządzenie siłowni – wycisk górą 1 szt, orbitrek 1 szt., podciąg nóg 1 szt., - wykonanie ogrodzenia, montaż furtki - geodezja Wykonawca zobowiązany będzie do pielęgnacji nasadzeń w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego inwestycji, w przypadku uschnięcia sadzonki zobowiązany będzie do jej wymiany na własny koszt w ramach gwarancji. Ponadto Wykonawca wykona zgodnie z dokumentacją projektową wszystkie roboty budowlane i prace montażowe, przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, itp.) Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku przedstawiającym zbiorcze zestawienie ofert, na swojej stronie internetowej: http://bip.ujazd.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach