Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji: „Komenda Powiatowa Policji we Wschowie ul. Kazimierza Wielkiego 12 – przebudowa i modernizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce nr 1879 w obrębie ewid. 1 – Wschowa, jednostka ewidencyjna Wschowa – Miasto”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 47 7911491 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Kwiatowa 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 47 7911491 , fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji: „Komenda Powiatowa Policji we Wschowie ul. Kazimierza Wielkiego 12 – przebudowa i modernizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce nr 1879 w obrębie ewid. 1 – Wschowa, jednostka ewidencyjna Wschowa – Miasto”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji: „Komenda Powiatowa Policji we Wschowie ul. Kazimierza Wielkiego 12 – przebudowa i modernizacja obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce nr 1879 w obrębie ewid. 1 – Wschowa, jednostka ewidencyjna Wschowa – Miasto”. 2. Kody CPV: 45453000– 7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym zagospodarowania terenu, przebudową budynków garażowo-gospodarczych, kojców dla psów, wiaty, zadaszonego miejsca gromadzenia odpadów stałych, przyłącza kanalizacji deszczowej przy zespole budynków Komendy Powiatowej Policji we Wschowie. Ponadto przebudowa budynku garażowo-gospodarczego, kojców dla psów z częścią gospodarczą, wiaty przy budynku głównym, wykonanie prac izolacyjnych ścian fundamentowych budynku głównego oraz remont dachu w zakresie uzupełnienia ław i stopni kominiarskich oraz zadaszonego miejsca gromadzenia odpadów stałych, wiaty dla palaczy przy zespole budynków Komendy Powiatowej Policji we Wschowie. 4. Zamierzenie obejmuje m. innymi: a) Przebudowę budynku garażowo-gospodarczego. W ramach przebudowy projektuje się wykonanie 13 miejsc postojowych garażowych dla samochodów osobowych wraz z pracami w istniejących garażach. Przebudowa pomieszczenia pomocniczo-magazynowego przewodnika psów. Modernizacja kanałów naprawczych w dwóch garażach. Projektuje się modernizację: pokrycia dachowego, elewacji budynku, docieplenie ścian i dachu budynku, wentylacji, instalacji elektrycznych zasilających, oświetleniowych. Wymianę stolarki okiennej oraz bram garażowych. Wykonanie odwodnienia dachów. Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. b) Przebudowę budynku kojców dla psów wraz z pomieszczeniem gospodarczym. W ramach przebudowy planuje się wydzielenie pomieszczenia dla psa chorego. Projektuje się wymianę stolarki okiennej i drzwiowej pomieszczenia pomocniczego. Wykonanie tynków wewnętrznych. Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz wodociągowej przy kojcach. Wymianę bud dla psów. Wymianę pokrycia dachowego. c) Wykonanie izolacji przeciwwodnej typu ciężkiego ścian fundamentowych budynku głównego. Wraz z wymianą przewodów wentylacyjnych w przestrzeni nieogrzewanej poddasza na izolowane oraz wykonanie ław i stopni kominiarskich na dachu budynku. d) Budowę zadaszonego miejsca gromadzenia odpadów stałych e) Budowę zadaszonej wiaty dla palaczy f) Przebudowę wiaty przy budynku głównym. W ramach przebudowy planuje się wymianę elementów konstrukcyjnych stalowych. Wymianę pokrycia dachowego. 5. Miejsce realizacji zadania: na działce nr 1879 w obrębie ewid. 1 – Wschowa 6. Dane techniczne: a) Bilans terenu: - powierzchnia działki nr ewid. 1879 - 6048,00 m2 - powierzchnia zabudowy - 1267,64 m2 - powierzchnia utwardzona - 2148,56 m2 - powierzchnia biologicznie czynna - 2631,80 m2 b) Powierzchnia zabudowy: - budynek główny - 645,72 m2 - wiata gospodarcza - 80,52 m2 - proj. wiata śmietnikowa - 22,62 m2 - proj. wiata / palarnia - 9,00 m2 - budynek garażowo – gospodarczy - 440,48 m2 - budynek kojców dla psów z pom. gospodarczym - 69,30 m2 7. Roboty odbywać się będą przy istniejącym, czynnym obiekcie Komendy Powiatowej Policji we Wschowie zgodnie z zakresami i terminami robót wyszczególnionymi w harmonogramie rzeczowo – finansowym. Zakres robót budowlanych powinien umożliwiać korzystanie z budynku wramach realizacji zadań Policji. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ – Dokumentacja techniczna. Przedmiary robót stanowiące część załącznika nr 10 Dokumentacja techniczna , w procesie przygotowania ofert są materiałami pomocniczymi i nie stanowią podstawy sporządzenia oferty. 9. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpią roboty dodatkowe, zaniechane, zamienne zostaną one rozliczone na podstawie kosztorysu budowlanego szczegółowego sporządzonego przez Wykonawcę zgodnie z KNR oraz z średniokrajowymi wskaźnikami cenotwórczymi (wartość r-g, Koszty pośrednie, Koszty zakupu, Zysk), średniokrajowymi kosztami materiałów i sprzętu określonymi w wydawnictwach „SEKOCENBUD” i obowiązującymi na dzień wystąpienia ww. robót (zdarzenia). Wykonawca ma obowiązek wykonania robót zamiennych za umówione wynagrodzenie ryczałtowe. W tym przypadku przedstawiony kosztorys ma wyłącznie charakter poglądowy. Roboty dodatkowe albo zaniechane będą realizowane na zasadach określonych w niniejszej umowie lub PZP. 10. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. Opisując materiały przewidziane do wykorzystania w trakcie realizacji robót będzie posługiwał się obiektywnymi cechami technicznymi, jakościowymi, a w szczególności nie będzie odwoływał się do producenta, typu, marki, znaku handlowego, patentu itp. chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką co nie pozwoli opisać materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy "lub równoważny" oraz Wykonawca określi minimalne wymagane parametry wskazujące na równoważność zastosowanych materiałów. 11. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 12. Załącznik nr 9 do SIWZ – Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 13. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w Projekcie umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 14. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część KLAUZULE/ASPEKTY SPOŁECZNE: 1. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przezWykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. b) uprawnienie Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 lit. c) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonania ich oceny. - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości: - tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 lit. c) czynności – w wysokości 500 PLN za każdą osobę, - z tytułu niezłożenia przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – w wysokości 500 PLN za każdy przypadek niezłożenia dowodu. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - rozbiórka obiektów kubaturowych oraz ogrodzeń i nawierzchni utwardzonych, - demontaż i montaż okien, - demontaż i montaż drzwi, - demontaż i montaż elementów stalowych i urządzeń, - wykonywanie robót ogólnobudowlanych w tym izolacyjnych (ścian fundamentowych, docieplenie ścian i stropodachu), - wykonanie obróbek blacharskich, - prace wykończeniowe wewnętrzne w tym: szpachlowanie, malowanie, prace glazurnicze, - wykonanie oraz montaż balustrad zabezpieczających schody wewnętrzne i zewnętrzne, - wykonywanie robót instalacyjnych wewnętrznych c.o. - wykonywanie robót instalacyjnych wewnętrznych wod.- kan. - wykonywanie robót instalacyjnych wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznych, - wykonanie robót zewnętrznych nawierzchni utwardzonych, - wykonanie ogrodzenie terenu z montażem bramy wjazdowej i furtki oraz osłony śmietnikowej. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 2. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 3. Zamawiający w postępowaniu nie przewiduje wymagań, o których mowa: - w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp., - w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp., - w art. 30a ustawy Pzp., - w art. 91 ust. 2 ustawy Pzp., - w art. 138p ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach