Przetargi.pl
"Wykonanie robót budowlanych : Część nr 1 - Termomodernizacja budynku socjalnego nr inw. 181/2 RDLP w Krośnie, Część nr 2 - Wymiana fragmentu elewacji wejściowej wraz z remontem zadaszenia oraz obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki budynku biurowego nr inw. 142/7 RDLP w Krośnie".

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 43 73 900 , fax. 13 43 73 902
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie
    ul. Bieszczadzka 2
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 43 73 900, fax. 13 43 73 902
    REGON: 37001571000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie robót budowlanych : Część nr 1 - Termomodernizacja budynku socjalnego nr inw. 181/2 RDLP w Krośnie, Część nr 2 - Wymiana fragmentu elewacji wejściowej wraz z remontem zadaszenia oraz obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki budynku biurowego nr inw. 142/7 RDLP w Krośnie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: Termomodernizacja budynku socjalnego nr inw. 181/2 RDLP w Krośnie : a. Demontaż istniejącej okładziny budynku z sidingu wraz z ociepleniem wełną mineralną na ruszcie; b. Demontaż podbitki PCV i rur spustowych; c. Demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z roletami i parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej powlekanej (okna i rolety po demontażu należy przekazać Zamawiającemu); d. Demontaż parapetów wewnętrznych; e. Montaż nowej stolarki okiennej drewnianej o współczynniku przenikania ciepła zgodnym z warunkami technicznymi, które obowiązywać będą w 2021 roku wraz z nawiewnikami okiennymi, ciśnieniowymi (montaż obejmuje zlicowanie stolarki okiennej z licem zewnętrznym muru oraz zachowaniem jednakowego poziomu jej posadowienia w obrębie kondygnacji); f. Montaż nowych parapetów wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych z blachy powlekanej; g. Montaż nowych rolet zewnętrznych w otworach okiennych parteru; h. Wykonanie docieplenia cokołu budynku z polistyrenu ekstrudowanego (XPS) z obłożeniem okładziną kamienną; i. Wykonanie docieplenia wełną mineralną ścian zewnętrznych na podwójnym ruszcie drewnianym z okładziną z deski elewacyjnej drewnianej (zaprojektowano ocieplenie spełniające postanowienia warunków technicznych przewidzianych na 2021r.); j. Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich; k. Montaż podbitki dachowej drewnianej okapów dachu i stropu nad wejściem; l. Montaż nowych rur spustowych PVC; m. Wykonanie przełożenia wraz z wypoziomowaniem kostki brukowej wokół budynku w pasie max. 1,5 m, zgodnie z przedmiarem robót w celu wyprofilowania prawidłowych spadków odprowadzających wody opadowe od budynku; n. Wymiana płytek zewnętrznych przy wejściu do budynku na płytki gresowe antypoślizgowe kl. R13; o. Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki p. Wykonawca wykona konserwację elementów drewnianych: elewacji, podbitki, słupów drewnianych poprzez pokrycie ich środkiem o parametrach nie gorszych niż użyty w trakcie montażu i kolorze zgodnym z pierwotnym zamówieniem w okresie 20 maja – 20 lipca 2021r. Część nr 2 : Wymiana fragmentu elewacji wejściowej wraz z remontem zadaszenia oraz obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki budynku biurowego nr inw. 142/7 RDLP w Krośnie : a. Obłożenie fragmentu elewacji wejściowej deskami elewacyjnymi wraz z obudową konstrukcji stalowej słupów przewiązki materiałami drewnianymi imitującymi słupy i podciągi drewniane budynku biurowego nr inw. 142/7; b. Remont zadaszenia polegający na wymianie istniejących słupów stalowo-betonowych na słupy z naturalnych bali drewnianych podpierających zadaszenie, uszczelnienie połączenia obróbki blacharskiej zadaszenia ze ścianą budynku biurowego, uzupełnienie okładziny z płytek na schodach budynku biurowego nr 142/7; c. Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. d. Wykonawca wykona konserwację elementów drewnianych: fragmentów wykonanej elewacji, słupów drewnianych i okładziny elementów stalowych przewiązki poprzez pokrycie ich środkiem o parametrach nie gorszych niż użyty w trakcie montażu i kolorze zgodnym z pierwotnym zamówieniem w okresie 7 maja – 6 lipca 2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1: 3 000 zł Część nr 2: 500 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 19 2030 0045 1110 0000 0025 2060 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu przetargowym nr ZI.270.4.2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno zostać załączone w oryginale do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach