Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Przebudowa drogi 25 Borowiec w Leśnictwie Borowiec km 0+047,42 – 1+503,62”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. Węgierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6402560 , fax. 16 6402581
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga
    ul. Węgierska 32
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 6402560, fax. 16 6402581
    REGON: 650016822
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Przebudowa drogi 25 Borowiec w Leśnictwie Borowiec km 0+047,42 – 1+503,62”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych będących realizacją zadania p.n.: „Przebudowa drogi 25 Borowiec w Leśnictwie Borowiec km 0+047,42 – 1+503,62” 3.1.1. Lokalizacja inwestycji: Obszar na którym znajduje się droga leży w części działek nr 1272, 1276, 1277/1 w obrębie Wola Węgierska. Początkowy odcinek przebudowy rozpoczyna się od przepustu w km 0+047,42 i biegnie w kierunku północnym i zachodnim po trasie istniejącej drogi leśnej wewnętrznej. 3.1.2. Opis stanu istniejącego: W początkowym odcinku na długości ok. 231 m – nawierzchnia bitumiczna, następny odcinek dł. ok. 268,5m – nawierzchnia utwardzona z kruszywa kamiennego, odcinek dł. ok. 305,5 m – nawierzchnia bitumiczna i ostatni odcinek dł. ok. 652 m- nawierzchnia utwardzona z kruszywa kamiennego. Istniejące mijanki nie utwardzone zakrzaczone i rozmyte. Droga posiada obustronne pobocza gruntowe zmiennej szerokości, częściowo zniszczone i rozmyte. Droga posiada rowy otwarte, zamulone i częściowo zakrzaczone o stromych skarpach. Drogę przecinają liczne szlaki zrywkowe. Zjazdy na szlaki zrywkowe zniszczone, posiadają przepusty z rur betonowych lub PP różnorodnej średnicy. Przepusty w stanie obecnym, częściowo zamulone, częściowo uszkodzone, bez murków czołowych. Niedrożne przepusty powodują zastoje wody opadowej, która uszkadza nawierzchnię drogi i poboczy. W ciągu przebudowanego odcinka drogi znajdują się trzy przepusty z rur PP fi 60 bez murków czołowych i jeden przepust z rur betonowych fi 80 z murkami czołowymi do renowacji. Droga leży w terenie pagórkowatym, rzędne wahają się od 299,82 m n.p.m. do 364,60 m n.p.m. Natężenie ruchu jest małe, związane głównie z gospodarka leśną. Przewidywany ruch na drodze to jeden samochód ciężarowy i trzy samochody osobowe dziennie. W obrębie planowanego przedsięwzięcia nie znajdują się istniejące drogi publiczne. 3.1.3. Parametry techniczne drogi:  klasa drogi – leśna wewnętrzna  droga jednojezdniowa, jednopasowa, dwukierunkowa z mijankami  szerokość jezdni 3,5 m  szerokość jezdni wraz z mijanką 6,0 m.  szerokość korony drogi 4,5 m  długość mijanki 23 m ze skosami najazdowymi 1:7. / dł. 17,5m/  pobocza gruntowe, utwardzone, obustronne o szerokości 0,50 m i spadku poprzecznym 6 %  głębokość rowu min. 0,5 m  przekrój poprzeczny daszkowy o pochyleniu poprzecznym 2 %,  minimalne pochylenie podłużne niwelety 0,25%  maksymalne pochylenie podłużne niwelety 12,08%  minimalny promień łuku poziomego 75 m  minimalny promień łuku pionowego wklęsłego 250 m  nawierzchnia z betonu asfaltowego  prędkość projektowa 30 km/h  odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów otwartych 3.1.4. Opis przyjętego rozwiązania Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni twardej ulepszonej z betonu asfaltowego o szerokości 3,5 m z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym szerokości 0,50 m. Na łukach poziomych zastosowano poszerzenia jezdni. Skrzyżowania z drogami leśnym wyokrąglono łukami o promieniach 11,0 m , a zjazdy na szlaki zrywkowe promieniami 5,0 m. Zaprojektowano 5 mijanek o nawierzchni utwardzonej z kruszywa łamanego, szerokości 2,5m i spadku poprzecznym 3 %. Długość mijanki 23 m ze skosem wjazdem i wyjazdem 1:7 (17,5m), o promieniach 40 m przy skosie wjazdowym i 50 m przy skosie wyjazdowym. Zjazdy z drogi głównej utwardzone na szerokości 3,5 o nawierzchni z kruszywa łamanego powinny mieć przekrój daszkowy o pochyleniu 3 %. Zjazdy powinny posiadać obustronne pobocza szerokości 0,5 m. Pochylenie podłużne zjazdów w obrębie korony drogi należy dostosować do jej ukształtowania. Zjazdy należy utwardzić na długości nie mniejszej niż 6,0 m od krawędzi korony drogi. Na dwóch zjazdach /lokalizacja na planie sytuacyjnym/, należy wykonać wodospusty. 3.1.5. Typy nawierzchni a) TYP I – droga główna na odcinkach o nawierzchni z masy bitumicznej Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 11 S50/70 wg PN-EN13108-1 gr. 4 cm Istniejąca nawierzchnia z masy bitumicznej gr. 4 cm istniejąca podbudowa z kruszywa kamiennego gr. śr. 20 cm b) TYP II – droga główna na odcinkach o nawierzchni z kruszywa łamanego Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 11 S50/70 wg PN-EN13108-1 gr. 4 cm Warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC 16 W50/70 wg PN-EN13108-1 gr. 4 cm istniejąca podbudowa z kruszywa kamiennego gr. śr. 20 cm c) TYP III – mijanki i zjazdy na szlaki zrywkowe Nawierzchnia z tłucznia o uziarnieniu 20/40 mm gr. 9 cm podbudowa z tłucznia o uziarnieniu 31,5/63 mm gr. 18 cm d) TYP IV – poszerzenia Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC 11 S50/70 wg PN-EN13108-1 gr. 4 cm warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC 16 W50/70 wg PN-EN13108-1 gr. 4 cm podbudowa z kruszywa kamiennego gr. 25 cm warstwa odcinająca mieszanka sortowana z kruszywa łamanego 0/20mm gr. 20cm 3.1.6. Odwodnienie powierzchniowe na teren pasa drogowego do istniejących rowów. Projektuje się wykonanie remontu istniejących rowów otwartych, zwiększenie nachylenia skarp 1 : 2 w celu umożliwienia migracji drobnych zwierząt. Przebudowę części przelotowej przepustów pod zjazdami na szlaki zrywkowe z rur PE o SN-8 Ø 40, bez murków czołowych, ze ściętymi skosami 1:1.5. Pod rury należy wykonać ławę z kruszywa naturalnego gr. 15 cm. Obudowę skosu rury na wlocie i wylocie należy wykonać z kamienia naturalnego na podsypce cementowo piaskowej 1:3. Dno rowu przy wlocie i wylocie (jeżeli umocnienie dna nie wynika ze spadku podłużnego rowu), należy umocnić narzutem kamiennym na dł. 2 m. Rury pod przepusty pod koroną drogi z rur PE o SN 8 Ø 60 na ławie z kruszywa stabilizowanego cementem w betoniarce o Rm 2,5MPa gr. 20 cm. Obudowę rury na wlocie, wylocie i dno rowu na dł 2 m należy wykonać z kamienia naturalnego na podsypce cementowo piaskowej 1:3. Rzędne dna rowu przy załamaniach spadku podłużnego na profilu podłużnym drogi. Jeżeli spadek podłużny rowu jest większy od 2%, projektuje się umocnienie dna rowu. 3.2 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót). 3.3 Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy PZP - do wykonania wszystkich czynności wymagających pracy fizycznej w zakresie realizacji zamówienia - wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności - wymagające pracy fizycznej - w zakresie realizacji zamówienia, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni przez wykonawcę, podwykonawcę i dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3.5 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę, Podwykonawcę i dalszego podwykonawcę z osobami wykonującymi czynności wymagające pracy fizycznej w zakresie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 (słownie zł: osiem tysięcy złotych). 12.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240) 12.3 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert. Za moment wniesienia wadium uznaje się fakt zaksięgowania na rachunku Zamawiającego. 12.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Jarosław nr 04 9096 0004 2004 0019 2545 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 12.5 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 12.6 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert, do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie 12.7 W przypadku, gdy Wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (poręczenia bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, lub poręczenie udzielone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości), Wykonawca powinien kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty , natomiast oryginał dokumentu złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium” i dołączyć do oferty (wewnątrz opakowania oferty) lub należy dostarczyć w formie oryginału do sekretariatu Nadleśnictwa, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 12.8 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji(poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (poręczenia) (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji (poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), c) kwotę gwarancji (poręczenia), d) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 12.10 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 5 ustawy PZP. 12.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom – po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, b) wykonawcy –którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza– po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 12.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 12.16 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach