Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych - Remont przedszkola w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem oraz remont pomieszczeń budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni w ramach projektu „Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia”

Gmina Czarnia ogłasza przetarg

  • Adres: 07-431 Czarnia, Czarnia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 727 017 , fax. 297 727 017
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnia
    Czarnia 41
    07-431 Czarnia, woj. mazowieckie
    tel. 297 727 017, fax. 297 727 017
    REGON: 55066822600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnia.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych - Remont przedszkola w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem oraz remont pomieszczeń budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni w ramach projektu „Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia p.n.: Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia” jest: Remont przedszkola w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem oraz remont pomieszczeń budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni w ramach zadania: "WESOŁE PRZEDSZKOLAKI Z GMINY CZARNIA", 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1: Remont przedszkola w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem na potrzeby programu realizacji zadania "Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia". Część 2: Remont pomieszczeń budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni w ramach zadania: "Wesołe przedszkolaki z gminy Czarnia ". W ramach części 1 Remontu przedszkola w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem należy wykonać: 1) Skucie istniejącej posadzki z płytek, gruntowanie i wyrównanie podłogi, ułożenie płytek gres R10 na schodach przed wejściem głównym, powierzchnia 3,9m2; 2) Skucie istniejącej posadzki, gruntowanie i wyrównanie podłogi, ułożenie płytek gres R10 w wiatrołapie, powierzchnia 7,4m2; 3) Wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych na aluminiowe (wejściowe) z oszkleniem bezpiecznym 33.1, o wym. 145x245cm, prawe skrzydło w świetle 90x200cm; 4) Budowa witryny o wym. 6,0x3,5m, ze szkła antywłamaniowego 44.2, profil aluminiowy wewnętrzny, z drzwiami wewnętrznymi o wymiarach netto 100x200cm.; 5) Wymiana ościeży i drzwi wewnętrznych (otwieranie w kierunku ewakuacji) o wym. 100x210cm, w świetle 90x200cm; 6) Wymiana ościeży i drzwi wewnętrznych łazienkowych (otwieranie w kierunku ewakuacji) o wym. 100x210cm, w świetle 90x200cm.; 7) Remont sanitariatu a) demontaż drzwi, wykucie ościeży, b) rozbiórka ścianki działowej 1/2 cegły, wym. 2,8x3,4m, c) demontaż paneli podłogowych, d) ułożenie podłogi z płytek gres R10 w łazience, e) ułożenie płytek ściennych ceramicznych, na wys. 2m, f) montaż dwóch kabin wraz z ustępami, g) instalacja wod.-kan. - włączenie od strony piwnicy przez strop, h) montaż natrysku i dwóch umywalek, i) montaż lustra o wym. 120x90cm, j) montaż nawiewnika podciśnieniowego okiennego, k) montaż wentylatora osiowego 150m3/h, l) przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach i suficie, k) dwukrotne malowanie tynków mineralnych z jednokrotnym gruntowaniem, 8) Montaż ościeży i drzwi wewnętrznych łazienkowych o wym. 100x210cm, w świetle 90x200cm; 9) Montaż ościeży i drzwi stalowych o odporności ogniowej Ei30 o wym. 100x210cm, w świetle 90x200cm; 10) Wykucie otworu drzwiowego o wym. 100x210cm w murze z cegły, montaż ościeży i drzwi wewnętrznych, w świetle 90x200cm; 11) Wykucie ościeży okiennych, parapetu wewnętrznego i zewnętrznego, zamurowanie otworu (materiał z rozbiórki ściany) i ocieplenie styropianem gr. 15cm FS-15; 12) Malowanie sufitów we wszystkich pomieszczeniach W ramach części 2 Remontu pomieszczeń budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Czarni należy wykonać: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne – organizacja placu budowy, rozbiórka schodów zewn., skucia tynku, wykucie ościeżnic drzwiowych i okienka podawczego, rozbiórka ścianek, rozbiórka posadzek; 2) betonowanie – wieńco-nadproża, nadproża stalowe z kształtowników obetonowanych betonem, zbrojenie konstrukcji budowlanych; 3) roboty murarskie i murowe –murowanie ścianek działowych, uzupełnienie ścian; 4) roboty instalacyjne elektryczne – wymiana instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem, 5) roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – wymiana instalacji wod.-kan. wraz z armaturą; 6) tynkowanie – tynkowanie ścian, wykonanie gładzi, sufity podwieszane, obudowa elementów płytami g.k.; 7) roboty w zakresie stolarki budowlanej – montaż stolarki drzwiowej i okiennej; 8) pokrywanie podłóg i ścian – posadzki z płytek GRES ,terakoty, okładanie ścian płytkami ceramicznymi, 9) roboty malarskie – malowanie farbą emulsyjną akrylową, lateksową, olejną. UWAGA: Budynki będące przedmiotem prac wraz z terenem przyległym stanowią szkoły podstawowe, zatem roboty budowlane należy prowadzić w sposób uwzględniający konieczność zachowania ciągłości zajęć lekcyjnych oraz bezpieczeństwo uczniów i kadry szkolnej przebywających na zewnątrz i wewnątrz budynku. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Projekt umowy dotyczy obu części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta dla każdej z części musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) w przypadku gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza; d) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach