Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Odtworzenie substancji po pożarze w strefie saun w pływalni miejskiej w Nowym Targu

Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Pl. Evry 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 533 01 63
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
    Pl. Evry 4 4
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 533 01 63
    REGON: 12300051300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mcsir@mcsir.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Odtworzenie substancji po pożarze w strefie saun w pływalni miejskiej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlano-montażowych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Odtworzenie substancji po pożarze w strefie saun w pływalni miejskiej w Nowym Targu. Przedmiot główny: CPV 45212212-5 roboty budowlane w zakresie basenów pływackich, Przedmioty pomocnicze: CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45331200-8 Roboty instalacyjne wentylacji mechanicznej, CPV 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. Roboty będą prowadzone w uszkodzonej w wyniku pożaru części budynku pływalni miejskiej przy Placu Evry 4 w Nowym Targu. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: wykonanie demontażu, wywóz, utylizację i sprzątanie spalonych lub uszkodzonych elementów strefy saun, roboty remontowo-budowlane i wykończeniowe, (licowanie ścian płytkami i mozaiką ceramiczną, montaż sufitów podwieszanych, montaż drzwi i ościeżnic, itp.), naprawę uszkodzonej instalacji elektrycznej wraz z urządzeniami (wymiana przewodów zasilających rozdzielnie i urządzenia, wymiana lamp), naprawę uszkodzonej instalacji niskoprądowej (wymiana przewodów zasilających systemu CCTV, KD, ESOK wraz z urządzeniami), naprawę uszkodzonej instalacji wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej wraz z urządzeniami i wyposażeniem sanitarnym, naprawa uszkodzonej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, naprawę uszkodzonej instalacji wentylacji mechanicznej, pomieszczenia sauny suchej, tzw. fińskiej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeprowadzenie regulacji i pomiarów naprawianych instalacji, czynności rozruchowych, szkolenie personelu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pana Marcina Bratańca-Pracownia Architektury eM4 ul. Zamoyskiego 26/9, 30-523 Kraków i powykonawcza oraz przedmiar robót. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz przedmiaru robót załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy kosztorys powinien stanowić załącznik do oferty Wykonawcy, 2/ wskazane są oględziny terenu budowy przez Wykonawcę, 3/ Zamawiający wymaga zastosowania formy rozliczenia na podstawie kosztorysu powykonawczego przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 4/ na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawarta umowa pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ-Miejskim Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu a Wykonawcą, 5/ wszelkie niezbędne materiały, narzędzia, urządzenia, wyposażenie, usługi konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca (oznacza to również poniesienie przez wykonawcę wszelkich z tym związanych kosztów), 6/ roboty należy wykonać zgodnie z powykonawczą dokumentacją projektową z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 7/ demontaż, wywóz, składowanie, utylizację spalonych lub uszkodzonych elementów i gruzu zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, 8/ Zamawiający wymaga aby Wykonawca tak zorganizował i zabezpieczył teren budowy, aby umożliwić prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie pozostałej części obiekt, tj, hali basenowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym sali fitness wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym, zaplecza technicznego i socjalnego oraz komunikacji ww. pomieszczeń, 9/ wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: a) montażem i demontażem obiektów zaplecza tymczasowego, b) niezbędnym do wykonania zamówienia wyposażeniem zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, c) zużyciem energii elektrycznej do celów budowy, d) opłatami za zajęcie chodników, pasów drogowych oraz innych terenów na cele budowy. 10/ wykonawca przyjmie do wykonania pełny zakres robót przedstawionych w przedmiocie zamówieniu, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia, 11/ Prace zostaną zakończone odbiorem końcowym. Przed rozpoczęciem odbioru końcowego Wykonawca dostarczy zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i inne dokumenty wymagane przepisami prawa budowlanego oraz instrukcje obsługi i eksploatacji, protokoły szkoleń pracowników, itp., 12/ Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 13/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż, 14/ w przypadku zastosowania: materiałów, urządzeń, sprzętu innych niż w projekcie wykonawca dołączy do oferty zestawienie materiałów, urządzeń i sprzętu wraz z podaniem parametrów potwierdzających równoważność ze wskazanymi w projekcie. Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i sprzęt spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie podanie urządzeń jakie wykonawca proponuje do zamontowania, traktowane będzie jako wycena urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, 15/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne jednorazowo poprzez fakturę wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. o/Nowy Targ, konto nr 33124051361111001056584328. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pana mgr Wojciecha Mozdyniewicza w siedzibie zamawiającego w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25 listopada 2015r. do godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcsir.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach