Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU (WYMIANY) POSADZEK WYKONANYCH Z GLINY (POLEP) W OBIEKTACH MUZEALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PARKU ETNOGRAFICZNYM W TOKARNI

Muzeum Wsi Kieleckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 25-025 Kielce, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 449 297 , fax. 413 445 008
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Kieleckiej
    ul. Jana Pawła II 6
    25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 449 297, fax. 413 445 008
    REGON: 65978500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucji kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU (WYMIANY) POSADZEK WYKONANYCH Z GLINY (POLEP) W OBIEKTACH MUZEALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PARKU ETNOGRAFICZNYM W TOKARNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont (wymiana) posadzek wykonanych z gliny (polep) w następujących obiektach muzealnych zlokalizowanych w Parku Etnograficznym w Tokarni (Tokarnia 303, 26-060 Chęciny): 1) Chałupa z Niedziałek – szacunkowy obmiar 8,63 m2 (sień); 2) Chałupa z Ostrowców – szacunkowy obmiar 40,46 m2 (sień - 12,48 m2, izba I – 27,98 m2); 3) Młyn z Parszowa – szacunkowy obmiar 13,5 m2 (komora); 4) Stodoła z Brzezin – szacunkowy obmiar 18,1 m2 (obora); 5) Zagroda ze Szczepanowic – szacunkowy obmiar 27,95 m2 (sień); 6) Chałupa z Nasiechowic – szacunkowy obmiar 14,86 m2 (komora I – 9,18 m2, komora II – 5,68 m2); 7) Zagroda z Kaliny Małej – szacunkowy obmiar 17,42 m2 (komora). 3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Usunięcie wykonanej wewnątrz obiektów zdegradowanej posadzki z gliny (polepy) wraz z jej utylizacją; 2) Wyrównanie istniejącego podłoża; 3) Ubicie istniejącego podłoża; 4) Ułożenie wewnątrz obiektów nowej posadzki z gliny (polepy) warstwami do łącznej grubości minimum 20 cm. Polepa powinna zostać wykonana z gliny w kolorze żółtym, tłustej (po wzięciu do ręki winna mieć konsystencję plasteliny) z domieszką piasku z rozdrobnioną sieczką słomianą, która stanowić będzie zbrojenie rozproszone. Po ułożeniu posadzki należy ją pielęgnować kilka dni do całkowitego wyschnięcia. W przypadku pojawienia się pęknięć, powierzchnię przetrzeć roztworem gliny z wodą. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Program prac – załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Karta inwentarzowa obiektu Chałupa z Niedziałek – załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Karta inwentarzowa obiektu Chałupa z Ostrowców – załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Karta inwentarzowa obiektu Młyn z Parszowa – załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Karta inwentarzowa obiektu Stodołą z Brzezin – załącznik nr 11 do SIWZ. 6) Karta inwentarzowa obiektu Zagroda ze Szczepanowic – załącznik nr 12 do SIWZ. 7) Karta inwentarzowa obiektu Chałupa z Nasiechowic – załącznik nr 13 do SIWZ. 8) Karta inwentarzowa obiektu Zagroda z Kaliny Małej – załącznik nr 14 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 6. W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej Zamawiający umożliwia i rekomenduje Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej obiektu i miejsca wykonywania robót aby zapoznać się ze stanem istniejącym, ewentualnymi utrudnieniami oraz warunkami realizacji w ramach niniejszego zamówienia. W sprawie wizji należy kontaktować się poprzez pocztę elektroniczną na adres: zp@mwk.com.pl. lub faksem na nr (41 ) 344-50-08 lub pisemnie na adres: Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce. Wizję można przeprowadzić po uprzednim uzgodnieniu w terminie od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia upływu terminu na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu. 7. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający przewiduje płatności częściowe. 8. Warunki realizacji: 1) Wszystkie prace należy realizować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z programem prac oraz warunkami umowy. 2) Roboty uciążliwe, głośne, zapylenie, itp. należy prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 3) Dostawy materiałów muszą odbywać się na bieżąco (z logistyką zapewniającą zapas materiałów na jeden dzień pracy), gdyż Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniem magazynowym, które mógłby oddać do dyspozycji Wykonawcy na czas prowadzenia prac. 4) Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i BHP, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 7) Do zakresu i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będą również roboty nie wymienione wprost, takie jak: a) Organizacja i roboty wraz z zapleczem, ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy. Zamawiający zapewnia dostęp do energii elektrycznej oraz niezbędną do organizacji zaplecza budowy powierzchnię na terenie, jednak nie ponosi odpowiedzialności za zmagazynowane tam materiały i narzędzia, b) Zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c) Zabezpieczenie terenu przyległego do miejsca prowadzenia robót, d) Utrzymywanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) Ponoszenie kosztów wywozu, składowania i utylizacji odpadów, f) Nadzór nad powierzonym mieniem. g) Natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę podczas wykonywania prac. 8) Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 9) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną. 9. Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, określony zostanie zgodnie z ofertą Wykonawcy, licząc od dnia, w którym został podpisany protokół odbioru końcowego robót (min. 60 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał), 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. V pkt 5 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza), 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza). 5. Wykonawca, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7. Postanowienia dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia a także wykazu oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia zawarte zostały w Rozdziale V-VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach