Przetargi.pl
Wykonanie remontu wybranych sal rozpraw w Sądzie Rejonowym w Jaśle

Sąd Rejonowy w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4462080 , fax. 134 467 062
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jaśle
    ul. Armii Krajowej 3
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4462080, fax. 134 467 062
    REGON: 32431700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu wybranych sal rozpraw w Sądzie Rejonowym w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal rozpraw nr A-113, A-116 i A121 w segmencie A budynku Sądu Rejonowego w Jaśle. Budynek znajduje się przy ul. Armii Krajowej 3 w Jaśle. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych remontem wynosi 123,06 m2. Zakres prac, które należy wykonać w ramach zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe b) roboty murarskie i tynkarskie, c) roboty malarskie na tynkach ścian i sufitów – z przygotowaniem podłoża, c) wymiana stolarki okiennej, d) remont podestu, e) montaż profili dekoracyjnych - dźwiękochłonnych, f) remont wentylacji, g) remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej, h) remont instalacji centralnego ogrzewania, i) izolacja termiczna pomieszczeń, j) roboty posadzkarskie – szlifowanie i konserwacja kamiennych powierzchni posadzek, wszelkie ubytki należy uzupełnić materiałem identycznym z istniejącym oraz - udzielenie 5 lat rękojmi oraz wykonywania przez Wykonawcę świadczeń wynikających z gwarancji, dla których warunki zostały określone w § 8 umowy oraz w Postanowieniach gwarancyjnych stanowiących Załącznik Nr 4 do niniejszej umowy. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. 5. 9.7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 (Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach