Przetargi.pl
Wykonanie remontu posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji posadzek wykonanych z deszczułek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 1a do SIWZ - Przedmiar robót oraz Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje renowację posadzek wykonanych z deszczułek parkietowych. Wykonanie będzie polegało na cyklinowaniu posadzki a następnie na wykonaniu zabiegu olejowania podłogi na gorąco przy użyciu urządzenia thermopad. Olej należy nanieść dwukrotnie w odstępie 2.5 godziny, a po 24 godzinach należy wetrzeć w podłogę warstwę wosku. Cena pozycji nr 2 w dołączonym przedmiarze robót -Załącznik nr 1a do SIWZ- oparta o kalkulację własną Wykonawcy powinna uwzględniać dwukrotne olejowanie plus wosk. 3.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności następujące roboty: zerwanie listew-cokołów istniejących, cyklinowanie parkietu, uzupełnienie uszkodzonych deszczułek oraz podklejenie klawiszujących, wypełnienie szczelin fugenkitem, polerowanie powierzchni parkietu, nałożenie dwu warstw oleju na gorąco przy użyciu urządzenia thermopad, nałożenie wosku pielęgnacyjnego, montaż nowych listew-cokołów. 4.Dokładnie ilości podane są w dołączonym przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 5.Prace przygotowawcze polegające na opróżnieniu pomieszczeń z mebli i ruchomego wyposażenia, a po wykonaniu robót ponowne wniesienie tego wyposażenia przeprowadzi Wykonawca na swój koszt. Wykonawca nie ma obowiązku wynoszenia dokumentów i książek. Ich wyniesienie i wniesienie zorganizuje Zamawiający. 6.Prace przygotowawcze polegające na opróżnieniu pomieszczeń z mebli i ruchomego wyposażenia, a po wykonaniu robót ponowne wniesienie tego wyposażenia przeprowadzi Wykonawca na swój koszt. Wykonawca nie ma obowiązku wynoszenia dokumentów i książek. Ich wyniesienie i wniesienie zorganizuje Zamawiający. 7.Zamawiający zastrzega, że w związku z tym iż wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym, a nie kosztorysowym, płaci się za efekt końcowy a nie wykonane jednostki przedmiarowe. Wykonawca w cenie oferty powinien skalkulować wszystkie czynniki mające wpływ na tą cenę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach