Przetargi.pl
wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego na potrzeby utworzenia pododdziału geriatrycznego oraz dostosowanie drzwi wejściowych na Oddział Medycyny Paliatywnej do potrzeb osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0065/18 pn: „Poprawa efektywności i dostępności do świadczeń zdrowotnych w zakresie geriatrii oraz opieki paliatywnej i hospicyjnej na terenie powiatu kolneńskiego”

Szpital Ogólny w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2739330 , fax. 86 2739338
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 69
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 86 2739330, fax. 86 2739338
    REGON: 45066761000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. szpitalkolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego na potrzeby utworzenia pododdziału geriatrycznego oraz dostosowanie drzwi wejściowych na Oddział Medycyny Paliatywnej do potrzeb osób niepełnosprawnych realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.08.04.01-20-0065/18 pn: „Poprawa efektywności i dostępności do świadczeń zdrowotnych w zakresie geriatrii oraz opieki paliatywnej i hospicyjnej na terenie powiatu kolneńskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego na potrzeby utworzenia pododdziału geriatrycznego oraz dostosowanie drzwi wejściowych na Oddział Medycyny Paliatywnej do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: a) Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do SIWZ, c) Dokumentacji projektowej – Załącznik Nr 9 do SIWZ, d) Zgłoszenie robót budowlanych z dnia 18.03.2019r. - Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Konto depozytowe Nr 63 1020 1332 0000 1702 1065 6884 5) Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: Sz.O./SAG/41/04/19. 6) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7) W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9) W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, w treści gwarancji bankowej/poręczenia powinni być wskazani wszyscy członkowie konsorcjum. 10) Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 11) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem jeżeli dotyczy). 4) Zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca (jeżeli dotyczy). 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik Nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach