Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń o nr 24 /a,b,c/, korytarzy na parterze i I piętrze oraz konstrukcji wsporczej pod klaser rotacyjny na poddaszu w budynku Uniwersytetu Warszawskiego Pałac Kazimierzowski przy ulicy Krakowskie Przedmieście 26/28

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń o nr 24 /a,b,c/, korytarzy na parterze i I piętrze oraz konstrukcji wsporczej pod klaser rotacyjny na poddaszu w budynku Uniwersytetu Warszawskiego Pałac Kazimierzowski przy ulicy Krakowskie Przedmieście 26/28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu pomieszczeń o nr 24 a,b,c, korytarzy na parterze i na I piętrze oraz konstrukcji wsporczej pod klaser rotacyjny na poddaszu w budynku Uniwersytetu Warszawskiego Pałac Kazimierzowski przy ulicy Krakowskie Przedmieście 26 28. 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w dokumentacji na którą składają się w szczególności: a) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych firmy L-3 System, b) Projekt budowlany i wykonawczy konstrukcji wsporczej firmy AK Projekt, c) Przedmiary robót, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, e) Opis przedmiotu zamówienia 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 5. Roboty będą wykonywane na podstawie: a) Decyzji Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 555/Ś/2011 z dnia 29 sierpnia 2011 r. b) Decyzji nr 114/N/12 Stołecznego Konserwatora Zabytków oraz Pozwolenia na budowę wydanego na podstawie powyższej Decyzji. Pozwolenie zostanie dostarczone wykonawcy w dniu rozpoczęcia robót. 6. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 5 § 3 ust. 3. Specyfikacji. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ) Zamawiającemu w sposób określony w art. 5 § 1 Specyfikacji. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 9. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. W przypadku wątpliwości wykonawca może postąpić zgodnie z zapisami art. 5 SIWZ. 10. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku. Wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika. Prace głośne, pylące, uciążliwe należy prowadzić wyłącznie w godzinach 16- 21.30. 13. Roboty powinny być prowadzone w godzinach 6.00-21.30 w dni robocze. W innych terminach (również w soboty, niedziele i święta) przebywanie i prowadzenie robót jest możliwe za pisemną zgodą administratora obiektu. 14. W przypadku prowadzenia robót poza wcześniej ustalonymi godzinami należy uprzedzić o tym Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym należy dokonywać na minimum 3 dni robocze przed planowanym prowadzeniem takich działań. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania robót max. do 3 dni w przypadku organizacji uroczystości (wydarzeń) uczelnianych. 16. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z panem Andrzejem Brzozowskim tel. 022 55 20 356 w godzinach 10.00.-14.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach