Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 przy ul. Oczapowskiego 9 oraz Stołówki Akademickiej przy ul. Prawocheńskiego 4 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 przy ul. Oczapowskiego 9 oraz Stołówki Akademickiej przy ul. Prawocheńskiego 4 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 przy ul. Oczapowskiego 9 oraz Stołówki Akademickiej przy ul. Prawocheńskiego 4 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: 2.1. Część 1 - malowanie 3 korytarzy, 2.1.1. Dodatkowe uwagi: - W trakcie prowadzenia robót remontowych budynek będzie zamieszkały a w pomieszczeniach nie objętych remontem należy umożliwić: dostęp do pokoi mieszkalnych studentom, codzienną pracę pracownikom. ( dot. kierownictwa obiektu, punktów usługowych, itp.) oraz zapewnić możliwość poruszania się po korytarzach i klatkach schodowych. - Wszystkie prace można prowadzić codziennie od godz. 8.00 do 22.00 a w niedzielę od godz.9.00 do 22.00. - Po godzinach pracy należy sprzątnąć stanowiska pracy i zabezpieczyć materiały oraz narzędzia. - Wszystkie elementy takie jak listwy odbojowe, gabloty, tablice ogłoszeń należy zdemontować, odpowiednio oznaczyć aby po remoncie można było ulokować je w tych samych miejscach zamontować co przed remontem. W trakcie prowadzonych prac malarskich wymienione rzeczy należy bezwzględnie odpowiednio zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zamalowaniem, przez obklejenie taśmami malarskimi i zabezpieczenie folią. - Wszystkie ewentualne inne prace, nie objęte w zakresie prac a niezbędne do zrealizowania całości zadania, należy uwzględnić w złożonej ofercie. - Obowiązuje zakaz palenia tytoniu na terenie całego domu studenckiego. 2.2. Część 2 - wykonanie robót malarskich i tynkarskich w zmywalni Stołówki Akademickiej UWM. 2.2.1. Dodatkowe uwagi: - W trakcie prowadzenia robót remontowych zmywalnia oraz pomieszczenie przygotowania surówek Stołówki Akademickiej będzie wyłączone z użytkowania. - W razie konieczności należy dołączyć dodatkową pozycję w wycenie, w której należy ująć ewentualne prace wynikające z dokonanej wizji realizowanego zamówienia, nie objęte w opisie a niezbędne do zrealizowania całości zadania. - Załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty. 3. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 2 500,00 PLN ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych ) w tym dla : a) części nr 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), b) części nr 2 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach