Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2011-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 przy ul. Oczapowskiego 9 oraz Stołówki Akademickiej przy ul. Prawocheńskiego 4 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 3 przy ul. Oczapowskiego 9 oraz Stołówki Akademickiej przy ul. Prawocheńskiego 4 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: 2.1. Część 1 - malowanie 3 korytarzy, 2.1.1. Dodatkowe uwagi: - W trakcie prowadzenia robót remontowych budynek będzie zamieszkały a w pomieszczeniach nie objętych remontem należy umożliwić: dostęp do pokoi mieszkalnych studentom, codzienną pracę pracownikom. ( dot. kierownictwa obiektu, punktów usługowych, itp.) oraz zapewnić możliwość poruszania się po korytarzach i klatkach schodowych. - Wszystkie prace można prowadzić codziennie od godz. 8.00 do 22.00 a w niedzielę od godz.9.00 do 22.00. - Po godzinach pracy należy sprzątnąć stanowiska pracy i zabezpieczyć materiały oraz narzędzia. - Wszystkie elementy takie jak listwy odbojowe, gabloty, tablice ogłoszeń należy zdemontować, odpowiednio oznaczyć aby po remoncie można było ulokować je w tych samych miejscach zamontować co przed remontem. W trakcie prowadzonych prac malarskich wymienione rzeczy należy bezwzględnie odpowiednio zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zamalowaniem, przez obklejenie taśmami malarskimi i zabezpieczenie folią. - Wszystkie ewentualne inne prace, nie objęte w zakresie prac a niezbędne do zrealizowania całości zadania, należy uwzględnić w złożonej ofercie. - Obowiązuje zakaz palenia tytoniu na terenie całego domu studenckiego. 2.2. Część 2 - wykonanie robót malarskich i tynkarskich w zmywalni Stołówki Akademickiej UWM. 2.2.1. Dodatkowe uwagi: - W trakcie prowadzenia robót remontowych zmywalnia oraz pomieszczenie przygotowania surówek Stołówki Akademickiej będzie wyłączone z użytkowania. - W razie konieczności należy dołączyć dodatkową pozycję w wycenie, w której należy ująć ewentualne prace wynikające z dokonanej wizji realizowanego zamówienia, nie objęte w opisie a niezbędne do zrealizowania całości zadania. - Załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym do sporządzenia oferty. 3. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 2 500,00 PLN ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych ) w tym dla : a) części nr 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), b) części nr 2 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płoskini - ETAP I
Dodano: 2016-07-08 - Prace wykończeniowe obiektu usługowego o funkcji sali pożegnań etap II
Dodano: 2016-05-27 - Remont muru oporowego przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie - etap I
Dodano: 2016-05-25 - Remont budynku nr 62 - Skład Szeroki Bór w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, okładzin ściennych i podłogowych, malowania, remontu sanitariatu, wymiany części instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiany nawierzchni dojazdów do budynku - postępowanie 59/RB
Dodano: 2016-04-07 - Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka
Dodano: 2015-12-23 - Roboty remontowe w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Giżycku
Dodano: 2015-11-10 - Przebudowa łazienek I i III piętra dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Dodano: 2015-10-23 - Oddzielenie Oddziału Nefrologicznego od Stacji Dializ Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.
Dodano: 2015-10-05 - Wykonanie robót malarskich wewnątrz bud. nr 6, Nr 7 w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawę i montaż wyposażenia w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi.
Dodano: 2015-08-19