Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń Apteki oraz pomieszczeń pracowni RTG Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Dekerta 1

Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dekerta 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7331222, 7331173 , fax. 95 7331222, 7331173
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
    ul. Dekerta 1 1
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7331222, 7331173, fax. 95 7331222, 7331173
    REGON: 21122838100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń Apteki oraz pomieszczeń pracowni RTG Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Dekerta 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Apteki oraz pomieszczeń pracowni RTG Wielospecjalistycznego szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przy ul. Dekerta 1. II. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 Części: Część 1 - Remont pomieszczeń Apteki - pomieszczenia magazynowe zlokalizowane w piwnicy. Część 2 - Remont pomieszczeń pracowni RTG - ciągi komunikacyjne oraz poczekalnie dla pacjentów. III. Szczegółowy zakres robót, sposób realizacji oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają: Część 1 - Dodatek nr 2.1 do SIWZ /OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/ wraz z załącznikami: Zał. nr 1 - wyburzenia i zamurowania, wymiana drzwi, Zał. nr 2 - sufit podwieszony, Zał. nr 3 - posadzka, Zał. nr 4 - przedmiar robót /remont pomieszczeń piwnicznych apteki/. Część 2 - Dodatek nr 2.2 do SIWZ /OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/ wraz z załącznikami: Zał. nr 1 - Etap I, Zał. nr 2 - Etap I sufit podwieszony, Zał. nr 3 - Etap II, Zał. nr 4 - Etap II sufit podwieszony, Zał. nr 5 - Wymiary, Zał. nr 6 - przedmiar robót /remont korytarza dla personelu w Zakładzie Radiologii w WSzW/, Zał. nr 7 - przedmiar robót /remont korytarza ogólnodostępnego w Zakładzie Radiologii w WSzW/. IV. Zakres prac obejmuje: Część 1: malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana sufitów podwieszanych. Część 2: malowanie, wymiana wykładziny podłogowej, wymiana sufitów podwieszanych. V. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji jako kryterium oceny ofert). VI. Z uwagi na wykonywanie robót w czynnych obiektach Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p.poz. oraz do wykonywania prac w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności dla użytkowników znajdujących się w budynku.. VII. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o niegorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. Uwaga! Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin miejsc objętych robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach