Przetargi.pl
Wykonanie remontu połaci dachowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piastowskiej 67 w Piławie Górnej

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-240 Piława Górna, ul. Piastowska 40A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8371288 , fax. 074 8371288
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
    ul. Piastowska 40A 40A
    58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8371288, fax. 074 8371288
    REGON: 89150056300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu połaci dachowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Piastowskiej 67 w Piławie Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Rozbiórkę istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki - 419,42 m?, 2.Przemurowanie kominów 4,18 m?, 3.Montaż łat i kontrłat 4.Pokrycie dachu o powierzchni 419,42 m? dachówką cementową w kolorze ciemnoczerwonym z powłoką polimerowo - akrylową, 5.Osadzenie wyłazów dachowych oraz ławeczki kominiarskiej 6.Rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, 7.Montaż nowych rynien i rur spustowych, 8.Wywóz gruzu, uporządkowanie terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę: 1.Prowadzą zarejestrowaną działalność do wykonywania określonej działalności gospodrczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także spelniają niżej wymienione warunki: a) wykonawca złoży oświdczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. b) akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 5.Oferta, która nie spełnienia chociażby jednego warunku, z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3 PZP, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Odrzucenie oferty Wykonawcy nastąpi na zasadach określonych w ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenia wymienione w załączniku nr 2 do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymgają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwerdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wlaściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 5.Wypełniony formularz oferty. 6.Referencje od innych inwestorów doyczących przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilawagorna.bip.ornak.pl (zakładka Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o.o.)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach