Przetargi.pl
Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz elewacji w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Oświęcim zlokalizowanym w Oświęcimiu przy ul. Jagiełły 25 wraz z remontem części nawierzchni wokół budynku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót zabezpieczających teren budowy, 2) demontaż kratek w kominach, 3) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku – demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej oraz wykonanie badań i pomiarów instalacji odgromowych i uziemiających po montażu, 4) częściowy demontaż obróbek blacharskich z blachy miedzianej na dachu, 5) demontaż i ponowny montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, 6) demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na dachu oraz z papy dachówkowej miedziowanej na ścianach mansard i wieży wraz z poszyciem z desek, 7) wywóz materiałów pozostałych po rozbiórce (gruzu, drewna i innych) poza teren budowy na wysypisko odpadów budowlanych, 8) wymiana porażonych czynnikami biologicznymi elementów konstrukcji więźby dachowej, 9) wykonanie poszycia z płyt OSB gr. 22 mm, 10) dwukrotna impregnacja elementów więźby dachowej i płyt OSB preparatami ogniochronnymi oraz owado i grzybobójczymi, 11) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe, 12) pokrycie wieży oraz ścian dachu mansardowego papą dachówkową miedziowaną, 13) wykonanie obróbek blacharskich z blachy miedzianej, 14) wymiana okuć okiennych w oknach okrągłych poddasza, 15) wymiana kwater zewnętrznych szklonych szkłem pojedynczym na kwatery szklone szkłem zespolonym, 16) wymiana uszkodzonych listw dociskowych w oknach, 17) dwukrotne malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża wodorozcieńczalną lakierobejcą na bazie żywic akrylowych, 18) wyczyszczenie elewacji z zabrudzeń oraz łuszczącej się farby, przygotowanie podłoża pod malowanie, 19) naprawa podłoża, uzupełnienie rys na tynku masą wypełniająca cementowo-wapienną, 20) przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, 21) odtworzenie uszkodzonego gzymsu podokapowego, 22) dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą elewacyjną na bazie dyspersji akrylowej z dodatkiem żywicy silikonowej, 23) impregnacja podłoża z cegły klinkierowej licowanej, 24) remont czap kominowych, przesmarowanie czap kominowych środkiem uszczelniającym, osadzenie siatek przeciw ptakom ze stali ocynkowanej, 25) remont części nawierzchni z kostki betonowej wokół budynku. 3. Dokumentacja projektowa: Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo‑przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia planowanego zestawienia kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2 - 5 winny być dołączone do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W związku z powyższym do ofert należy dołączyć: 1) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 1, tj. w pieniądzu – potwierdzenie przelewu; 2) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 - 5 – oryginał gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach