Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25, 27 i 29 w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45233141-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie konserwacji dróg Przedmiotem i zakresem robót budowlanych jest wykonanie robót związanych z remontem istniejących nawierzchni. Szczegółowy zakres i technologię wykonania zamówienia określa dokumentacja projektowa wymieniona w pkt III. ppkt 2. SIWZ oraz Plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA PRZEDMIAR ROBÓT zawarty w Załączniku do formularza OFERTA stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: Wyżej wymieniony przedmiar stanowi jednocześnie wycenę robót będących przedmiotem zamówienia (Załącznik do formularza OFERTA WYCENA ROBÓT „Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki 25,27 i 29 w Elblągu”). B. Plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. C. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: D-M-00.00.00 Wymagania ogólne D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg D-03.02.01A Regulacja pionowa urządzeń obcych w jezdni D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.02.01 Warstwa odsączająca D-04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 mm D-05.03.05a W-wa ścieralna nawierzchni bitumicznej D-05.03.05b W-wa wiążąca (wyrównawcza) nawierzchni bitumicznej D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej D-08.01.01 Krawężniki betonowe D-08.02.01. Nawierzchnia z płytek betonowych D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe D-09.01.01 Zieleń drogowa Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 2. lit B. SIWZ zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do ustanowienia Kierownika Budowy - Kierownika robót branży drogowej. 4. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i będzie odpowiadać za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 10 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz będzie ponosić odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca będzie musiał być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca będzie musiał dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym pod ruchem. 8. Wykonawca robót będzie zobowiązany w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 9. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 10. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, - zapewnić dojazdy i dojścia do przylegających nieruchomości. 11. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag firm branżowych. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania poleceń inspektora nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez inspektora nadzoru na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, inspektor nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z par. 11 ust. 1 pkt 1 lit. k. wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do zdania materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek, a nadających się do ponownego wbudowania wg. oceny Zamawiającego na magazyn (w miejscowości Nowina k/Elbląga, przy drodze krajowej nr 7 w odległości ok. 2 km od granic administracyjnych miasta Elbląga). Załadunek i rozładunek ww. materiałów jest po stronie Wykonawcy robót. 14. Po upływie okresu gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 17. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 20. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 21. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 22. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach