Przetargi.pl
„Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80 oraz na terenie Bazy I w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5. ”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330253984
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80 oraz na terenie Bazy I w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.Zakres robót przewiduje remont odcinka nawierzchni drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej od wjazdu na wagi w kierunku wyjazdu w stronę drogi publicznej. Droga będzie posiadała nową nawierzchnię z betonu asfaltowego. Zakres robót przewiduje dodatkowo wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni w ilości 10m2.Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie Technicznym oraz Przedmiarze Robót dla wykonania remontu nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80 stanowiących załączniki do SWZ oraz Remont nawierzchni bitumicznej placu postojowego na terenie Bazy I w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5.Zakres robót przewiduje remont nawierzchni bitumicznej placu postojowego przeznaczonego dla postoju pojazdów oraz sprzętu technicznego używanego przez PGK Spółkę z o. o. w Koszalinie. Remont polegać będzie na sfrezowaniu zniszczonej nawierzchni całego placu wraz z wyjazdem na drogę ul. Komunalnej o głębokości od 4 do 5cm i ułożeniu nowych dwóch warstw z betonu asfaltowego dodatkowo wzmocnionego geosiatką przeznaczonej do zbrojenia warstw bitumicznych.Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie Technicznym oraz Przedmiarze Robót dla wykonania remontu nawierzchni bitumicznej placu postojowego na terenie Bazy I w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 stanowiących załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale I SWZ -" Instrukcja dla Wykonawców" w punkcie nr 14.14.1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadiumw wysokości 2000,00 zł14.2.Wadium wniesione w pieniądzu winno być przekazane na rachunek: PKO BP S.A. nr 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80 oraz remontu nawierzchni bitumicznej placu postojowego na terenie Bazy I w Koszalinieprzy ulicy Komunalnej 5. ”14.3.Potwierdzenie wpłaty wadium stanowi załącznik składany razem z ofertą.14.4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.1) Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r., poz. 299 z późn. zm.).2) Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (tj. jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).3) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:• musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;• z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;• powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;• termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);• w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania oraz nr zadania, którego dotyczy;• beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Przedsiębiorstwo Gospodarki KomunalnejSp. z o.o. w Koszalinie;• w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowałaswą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).4) Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu,a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskimi poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i niniejszej SWZ.6.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej,a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub remoncie nawierzchni drogi lub placu z betonu asfaltowegoo wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (netto) każda.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dostarczy dowody potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub remoncie nawierzchni drogi lub placu z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (netto) każda wraz informacją określającą, czy roboty wymienione przez Wykonawcęw Oświadczeniu, zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone – załącznik nr 6 - „Wykaz wykonanych robót”.UWAGA ! Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.b) dysponuje co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcje kierownika budowy.Wymagane kwalifikacje:- wykształcenie co najmniej średnie techniczne, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,- 1 osoba (warunek odpis uprawnień budowlanych),- wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót– min. 2 lata (warunek-oświadczenie z podaniem firm, w których pełnił funkcje kierownika budowy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach