Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU ŁAZIENEK NA ODDZIALE PEDIATRII ORAZ WYDZIELENIE STREFY POŻAROWEJ W SALI SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 190141612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU ŁAZIENEK NA ODDZIALE PEDIATRII ORAZ WYDZIELENIE STREFY POŻAROWEJ W SALI SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont łazienek na Oddziale Pediatrii - I piętro Pawilonu Łóżkowego oraz wydzielenie strefy pożarowej ( wymiana 1 szt drzwi p.poż. oraz wykonanie ścianki p.poż.) w sali intensywnej terapii Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy w Wejherowie, ul. dr A. Jagalskiego 10. Zamówienie nie jest podzielone na zadania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 2.1. Remont 14 łazienek na Oddziale Pediatrii - I piętro Pawilonu Łóżkowego w tym: - 11 łazienek przy salach chorych dzieci ( od nr 1-4; od nr 6-10; od nr 12-13 - 1 łazienki przy pokoju socjalnym - przebudowę 1 łazienki zlokalizowanej przy pokoju oddziałowej i pokoju konsultacji na dwie odrębne łazienki dla każdego w/w pokoju. a) Zakres prac obejmuje: • Demontaż urządzeń sanitarnych w tym: (umywalek, baterii, wanien, sedesów, misek ustępowych). • Przygotowanie podejścia odpływowego i podejścia wodociągowego. • Rozebranie ścian z płytek ceramicznych. • Rozebranie posadzki z płytek terakoty. • Wykucie ościeżnic drewnianych z muru. • Rozebranie ścianek działowych i postawienie nowych. • Demontaż opraw żarowych i montaż nowych. • Montaż opraw oświetleniowych typu LED przy umywalkach i lamp typu LED sufitowych. • Wymiana wyłączników i gniazd wtyczkowych. • Montaż wentylatorów ściennych. • Licowanie ścian płytkami ceramicznymi na klej. • Ułożenie posadzek płytkami podłogowymi ( terakotą). • Wstawienie ościeżnic i drzwi płytowych z zamkami wpuszczanymi, klamkami, szyldami oraz samozamykaczami. • Malowanie powierzchni tynków. • Montaż białego osprzętu (kabin nawannowych, umywalek, baterii umywalkowych i wannowych, sedesów, misek ustępowych, wanienek do mycia niemowląt). • Wymiana grzejników centralnego ogrzewania. • Wyposażenie łazienek w lustra i pochwyty. • Wykonanie badań i pomiarów instalacji uziemiającej ochronnej. • Wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. Rodzaj i kolorystykę: posadzek, glazury, drzwi oraz rodzaj klamek i okuć drzwiowych należy przed wykonaniem prac uzgodnić z Ordynatorem lub z Oddziałową Oddziału Pediatrii. 2.2. Wydzielenie strefy pożarowej ( wymiana 1 szt drzwi p.poż. oraz wykonanie ścianki p.poż.) w sali intensywnej terapii Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala a) Zakres prac obejmuje: • Rozebranie posadzek, z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie. • Demontaż ościeżnic stalowych i sufitu podwieszanego,. • Demontaż oraz ponowny montaż opraw oświetlenia awaryjnego i przyzywowego. • Dostawę i montaż drzwi przeciwpożarowych EI 60 z samozamykaczem wraz z wykonaniem obróbek i uszczelnień ( drzwi jednoskrzydłowe pełne z kratką wentylacyjną o odporności ogniowej EI60). • Montaż w ścianach GK profili ościeżnicowych dla wzmocnienia konstrukcji. • Wykonanie ścianki osłonowej GR gipsowo- kartonowe na rusztach metalowych, obustronnie 2-warstwowo, ( PŁYTY typu RIGIPS PRO FIRE+ TYP DF (GKF) 12,5 lub równoważne). • Wykonanie przejść ogniowych przez przegrodę. • Ułożenie posadzki z wykładziny typu tarkett lub równoważne. • Montaż wykładziny ściennej (przeznaczonej do stosowania w szpitalach) • Badania i pomiar instalacji uziemiającej ochronnej lub roboczej. • Malowanie ścian. 3. Zakres robót ( w tym szczegółowe wymagania Zamawiającego i opis przedmiotu zamówienia) oraz sposób ich wykonania szczegółowo określają: a/ Dokumentacja projektowa ( Rysunek nr 1 i nr 2) - załącznik nr 7 do SIWZ b/ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZ c/ Projekt Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Załączone do SIWZ przedmiary robót – załącznik nr 9 do SIWZ stanowią jedynie materiał informacyjny i pomocniczy dla Wykonawców w celu obliczenia łącznej ceny oferty obejmującej realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami. 5. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 6. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem oferty po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz 1114 oraz z 2016 poz 352). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 2.1 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach