Przetargi.pl
Wykonanie remontu korytarzy w KMP Zamość

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5354606 , fax. 81 5354313
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5354606, fax. 81 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu korytarzy w KMP Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Akceptacja warunków umowy w całości, 2) Wykonawca opracuje wycenę na podstawie STWiORB 3) Zamówienie realizowane będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający udostępni obiekt zgodnie z założoną organizacją robót budowlanych 4) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy tożsamych z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w STWiORB, 5) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w STWIORB dokumentów, 6) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganą technologią, standardem robót zawarty został w STWiORB oraz wzorze umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca, 7) Wykonawca powinien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi, 8)Wykonawca powinien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnił je w wynagrodzeniu, 9)Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy, 10)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach i wizji obiektu, 11) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania 12) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem, robót budowlanych, pomiarów, analiz. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca, 13) Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy. Do wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca kierując się własna oceną, doświadczeniem oraz wiedzą . Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów, 14) Wykonawca zobowiązuje się na zasadach określonych w umowie do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi. 15) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 16) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy, 17) Termin płatności faktury VAT - 30 dni od daty złożenia faktury VAT wraz z dokumentami określonymi we wzorze umowy, forma płatności - przelew, 18) Termin wykonania przedmiotu zadania 15.12.2015 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagana w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach