Przetargi.pl
Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i kolorystyka klatki schodowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Stefana Żeromskiego 17 w Zielonej Górze. Zakres prac i kolejność realizacji zgodnie przedmiarem robót oraz dokumentacją, tj.: Ogólna charakterystyka robót: Zakres robót obejmuje: 1. Skucie tynków zawilgoconych, zagrzybionych, głuchych itp. (ok. 25%) 2. Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą 3. Montaż rurociągu z PCW (pion) 4. Wykonanie oczyszczenia i odgrzybienia ścian 5. Wykonanie obudowy pionu instalacyjnego z płyt GK 6. Wypełnienie tynków wapiennych 7. Wykonanie warstwy szpachlowej z zaprawy renowacyjnej 8. Malowanie sufitów i ścian ponad lamperią wg kolorystyki 9. Malowanie lamperii wg kolorystyki wraz z rekonstrukcją elementów wystroju 10. Malowanie pasków oddzielających 11. Remont i renowacja schodów drewnianych i balustrad schodowych 12. Malowanie schodów i balustrad drewnianych wg kolorystyki 13. Renowacja stolarki drzwiowej wg wskazań konserwatorskich 14. Renowacja i częściowa wymiana podłóg drewnianych na spocznikach 15. Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą (parter) na nowe, wykonane na wzór istniejących 16. Przeniesienie pionu wody zimnej z klatki schodowej do pionu WC 17. Montaż wykładziny z PCW na stopniach i spocznikach 18. Wywóz gruzu wraz z utylizacją Zamawiający informuje, że wszystkie materiały występujące - w projekcie budowlanym, przedmiarze robót - pod nazwą producenta zostały podane przykładowo. Mogą być one zastąpione innymi materiałami równoważnymi, pod warunkiem użycia nie gorszych materiałów niż podane, oraz utrzymania zakładanej efektywności. Wyrób równoważny zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. Prace konserwatorskie i restauratorskie winny być wykonywane przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia zgodnie z § 22 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165, poz. 987).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach