Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
REGON: 000514319 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu klatki schodowej w budynku głównym Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem klatki schodowej w budynku głównym Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, polegających na wymianie posadzki i balustrady na klatce schodowej w segmencie E budynku – od poziomu piwnicy do ostatniej kondygnacji. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznikami do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót (z wyjątkiem płytek Artech Grigio Refin, których opis równoważności został zamieszczony w pkt 7) pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagana), zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców w miejsce przewidzianych w dokumentacji projektowej płytek Artech Grigio Refin płytek równoważnych, spełniających następujące parametry: 1) wymiar – 60 x 60 cm (+/- 3 mm), 2) grubość – 9,5 mm (+/- 3 mm), 3) gatunek – I, 4) materiał – gres, 5) kolor i faktura – muszą być spójne z położonymi już płytkami w holu budynku, bezpośrednio przylegającym do remontowanej klatki schodowej. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ 7. Prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia charakteryzujące się szczególną uciążliwością dla pracowników oraz petentów Urzędu (prace o dużym natężeniu hałasu) muszą być wykonywane w godzinach 15:30 – 7:00 w dni powszednie oraz całą dobę w dni wolne od pracy. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia budynku, jak też poszczególnych pomieszczeń. 10. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco przyległych do remontowanej klatki schodowej ciągów komunikacyjnych oraz do sprzątnięcia klatki schodowej przed jej przekazaniem zamawiającemu. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności posadzkarza obejmujące: przygotowanie zapraw, mieszanek betonowych oraz materiałów pomocniczych do wykonywania robót podłogowych; przygotowanie podłóg do ułożenia różnych materiałów; układanie płytek lub innych materiałów na podłodze zgodnie z dokumentacją; wykonywanie napraw i renowacji podłóg oraz okładzin, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac tynkarskich; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi; szpachlowanie powierzchni, 3) osoby wykonujące czynności malarza budowlanego obejmujące: czyszczenie i przygotowanie ścian i innych powierzchni w budynkach do malowania; wybór i przygotowanie farb w wymaganych kolorach poprzez mieszanie barwników i dodatków; nakładanie lub natryskiwanie farb, lakierów lub podobnych materiałów na powierzchnie; nakładanie farb na powierzchnie przy użyciu pędzli, wałków i sprayu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ, zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym musi być tożsamy z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku na działce Nr 1662/13 w Kurzętniku o Klub Dziecięcy
Dodano: 2024-04-23 - „Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”
Dodano: 2024-04-10 - Zaprojektowanie i budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą - Lidzbark, powiat działdowski, województwo warmińsko – mazurskie
Dodano: 2024-03-26 - Dostosowanie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bartoszycach przy ul. Limanowskiego 9 do wymagań przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-29 - Termomodernizacja budynków A i B oraz przebudowa łączników i wejścia do budynku B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem nauczania
Dodano: 2024-02-28 - Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
Dodano: 2024-02-07 - Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 3 w Olsztynie – etap II
Dodano: 2024-02-02 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10