Przetargi.pl
Wykonanie remontu klatki schodowej, pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Ks. Bp. Ignacego Krasickiego 6 w Szczecinie, wraz z elementami zagospodarowania terenu

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914886353
  • Data zamieszczenia: 2023-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914886353
    REGON: 321243470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu klatki schodowej, pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Ks. Bp. Ignacego Krasickiego 6 w Szczecinie, wraz z elementami zagospodarowania terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatki schodowej, pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Ks. Bp. Ignacego Krasickiego 6 w Szczecinie, działka nr 14/6 obręb 2063, zgodnie z przepisami dotyczącymi robót w obiekcie zabytkowym i jego otoczeniu, zgodnie z Decyzjami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w obiekcie objętym prawną ochroną konserwatorską przez wpis do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. z 2022 r. poz. 840) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:b.1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności, która brała udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z ustawą dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 840).b.2) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37 a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 840).Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia, dla danych stanowisk. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach