Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
ul. Akademicka 22 22
18-400 Łomża, woj. podlaskie - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE REMONTU KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU PRZY UL.WOJSKA POLSKIEGO 29 W ŁOMŻY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu klatek schodowych w budynku przy ul.Wojska Polskiego 29 w Łomży. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają przedmiary robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w pkt. 12 SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów posiadających certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie. Użyte w przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w przedmiarze. 2. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)organizacja zaplecza, energii elektrycznej, wody, demontaż i ponowny montaż wszelkich szyldów, urządzeń itp. b)zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach bhp, c) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza placu budowy i późniejsza jego likwidacja, d)użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie, niezbędne atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami Zamawiającego, dopuszczone do stosowania wg wymogów obowiązującego prawa, e)wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielanych przez Zamawiającego, f) natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii oraz usunięcie ewentualnych wad i usterek, g) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbioru komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, h)pozostałe czynności towarzyszące niewymienione w SIWZ, przedmiarze robót, a niezbędne do zakończenia i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji i rękojmi na okres min. trzech lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5400,00zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 19.07.2013r, godz. 1000, Wadium musi obejmować okres związania ofertą, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. Uwaga: Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu bankowego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część II), tj.: Remont korytarzy, klatki schodowej, łazienek, WC, wymiana opraw oświetleniowych w budynku ZOZ przy ul. Witosa 36 w Białymstoku - nr sprawy: TT.263.6.2015.
Dodano: 2015-02-20 - Remont klatek schodowych, korytarzy i łazienek w budynku ZOZ przy ul. Swobodnej 24 w Białymstoku
Dodano: 2014-02-06 - ZSE.V.230/08/12
Dodano: 2012-07-26 - Remont korytarzy w Publicznym Gimnazjum Nr 8 - II piętro
Dodano: 2012-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Białymstoku, Delegatury w Suwałkach
Dodano: 2011-10-19 - Wykonanie prac remontowych budynków GDDK I A Oddział w Białymstoku Rejon w Łomży ul. Sikorskiego 156: A. malowanie elewacji budynku administracyjnego nr inw 144/66 B. częściowe malowanie pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym nr inw 144/66 C. naprawa posadzki betonowej w budynku szopy garażowej nr inw 180/69 D. malowanie elewacji i wykonanie sufitu w budynku gospodarczym nr inw 181/67
Dodano: 2011-07-27 - Remont pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Hajnówce wraz z remontem instalacji elektrycznej
Dodano: 2011-07-13 - Remont Oddziału Pediatrycznego
Dodano: 2011-07-05 - Remont Oddziału Pediatrycznego
Dodano: 2011-07-05 - Remont
Dodano: 2011-06-07