Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części Część 1–remont lokali mieszkalnych przy ul.Stołczyńskiej 152/3,Ziemowita 1/3,Ziemowita 2/6; Część 2–remont lokali mieszkalnych przy ul. Dębogórskiej 10A/4,Nehringa 25/4,Strzałowskiej 37A/6; Część 3–remont lokali mieszkalnych przy ul. Bandurskiego 27/1,Parkowej 46/19,Emilii Plater 93/15 Część 4–remont lokalu mieszkalnego przy ul. Cegielskiego 17/29,Marcina 57/10,Zakopiańskiej 11/7,Żupańskiego 2/13; Część 5–remont lokali mieszkalnych przy ul. Monte Cassino 12/10,Rayskiego 35/17,Wielkopolskiej 29/27; Część 6–remont lokali mieszkalnych przy ul. Budziszyńskiej 29A/7,Budziszyńskiej 47B/5,Mickiewicza 28/7 Część 7–remont lokali mieszkalnych przy ul.Szpitalnej 16/11, Szpitalnej 18/307,Szpitalnej 18/401,Świętego Józefa 2/1 Część 8–remont lokali mieszkalnych przy ul.Bohaterów Warszawy 4/3a,Langiewicza 12/18,Langiewicza 12/31,Legionów Dąbrowskiego 3/2

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części Część 1–remont lokali mieszkalnych przy ul.Stołczyńskiej 152/3,Ziemowita 1/3,Ziemowita 2/6; Część 2–remont lokali mieszkalnych przy ul. Dębogórskiej 10A/4,Nehringa 25/4,Strzałowskiej 37A/6; Część 3–remont lokali mieszkalnych przy ul. Bandurskiego 27/1,Parkowej 46/19,Emilii Plater 93/15 Część 4–remont lokalu mieszkalnego przy ul. Cegielskiego 17/29,Marcina 57/10,Zakopiańskiej 11/7,Żupańskiego 2/13; Część 5–remont lokali mieszkalnych przy ul. Monte Cassino 12/10,Rayskiego 35/17,Wielkopolskiej 29/27; Część 6–remont lokali mieszkalnych przy ul. Budziszyńskiej 29A/7,Budziszyńskiej 47B/5,Mickiewicza 28/7 Część 7–remont lokali mieszkalnych przy ul.Szpitalnej 16/11, Szpitalnej 18/307,Szpitalnej 18/401,Świętego Józefa 2/1 Część 8–remont lokali mieszkalnych przy ul.Bohaterów Warszawy 4/3a,Langiewicza 12/18,Langiewicza 12/31,Legionów Dąbrowskiego 3/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości: 1)dla Części 1 zamówienia (ul. Stołczyńska 152/3, Ziemowita 1/3, Ziemowita 2/6) – 1,149,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści dziewięć złotych), 2)dla Części 2 zamówienia (ul. Dębogórska 10A/4, Nehringa 25/4, Strzałowska 37A/6) – 1.111,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto jedenaście złotych), 3)dla Części 3 zamówienia (ul. Bandurskiego 27/1, Parkowa 46/19, E.Plater 93/15) – 1.374,00zł (słownie: jeden tysiąc trzysta siedmedziesiąt cztery złote), 4)dla Części 4 zamówienia (ul. Cegielskiego 17/29, Marcina 57/10, Zakopiańska 11/7, Żupańskiego 2/13) – 1.108,00,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiem złotych), 5)dla Części 5 zamówienia (ul. M.Cassino 12/10, Rayskiego 35/17, Wielkopolska 29/27) – 1.287,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt siedem złotych), 6)dla Części 6 zamówienia (ul. Budziszyńska 29A/7, Budziszyńska 47B/5, Mickiewicza 28/7) – 1.304,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta cztery złote), 7)dla Części 7 zamówienia (ul. Szpitalna 16/11, Szpitalna 18/307, Szpitalna 18/401, Św. Józefa 2/1) – 1.191,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt jeden złotych), 8)dla Części 8 zamówienia (ul. Boh.Warszawy 4/3a, Langiewicza 12/18, Langiewicza 12/31, Legionów Dąbrowskiego 3/2) – 1.181,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt jeden złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu – przelewem na konto w PKO BP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do siedziby ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1)dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2)gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach