Przetargi.pl
Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dwudziestu czterech komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na osiem części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Boh.Warszawy 85/1, ul. Milczańska 1/13, ul. Szpitalna 18/302) – 1 402,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dwa złote), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Montwiła 4/11, ul. Montwiła 4/16) – 1 711,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset jedenaście złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. J.Kazimierza 20/23, ul. J.Kazimierza 20/40, ul. Radogoska 12/13 ) – 1 111,00zł (słownie: jeden tysiąc sto jedenaście złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (al. Wyzwolenia 33/38, al. Wyzwolenia 41/4, al. Wyzwolenia 77/17) – 1 993,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt trzy złote), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Łokietka 2/25, ul. Łokietka 27/18, ul. Monte Cassino 11/15, ul. Ślaska 30/15) – 1 864,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt cztery złote), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Bol.Śmiałego 25/17, ul. Bol.Śmiałego 25/30, ul. Legionów Dąbrowskiego 9/5) – 1 527,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia siedem złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Bol.Krzywoustego 7/2, ul. Bol.Krzywoustego 62/15, ul. Langiewicza 12/5) – 1 721,00zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia jeden złotych), 8) dla Części 8 zamówienia (ul. Kopernika 2/23, ul. Królowej Jadwigi 15/18, ul. Małkowskiego 16/21) – 1796,00zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dziewięćdziesiąt sześć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w PKO BP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do siedziby ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach