Przetargi.pl
Wykonanie remontu dróg gruntowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz dostawą kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dróg gruntowych wraz z robotami towarzyszącymi oraz dostawą kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych, który obejmuje 110,68 km dróg gminnych o powierzchni 389 731,00 m2 na terenie administracyjnym gminy Lubicz. Remont będzie polegał na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczaniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min. 10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 t. wraz z miejscowym wzruszeniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 6 400 t. 3.2. Zamawiający wymaga rozpoczęcia remontu dróg gruntowych w w/w technologii jednocześnie przez trzy zespoły składające się z równiarki i walca statycznego min. 10 t. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.3.1. Zakup i dostawę wraz z hałdowaniem na place magazynowe w Lubiczu Dolnym, Złotorii i Rogowie – kruszyw drogowych w ilościach: 1) żużel paleniskowy – 400 t. 2) kamień łamany wapienny o frakcji 22-45 mm – 5000 t. 3) destrukt- frezowina asfaltowa o frakcji 0-31,5 mm i frakcji 0-10 mm – 500 t. 3.3.1.1. Do zmagazynowania: 1. Plac magazynowy w Lubiczu Dolnym 1) kamień łamany wapienny o frakcji 22-45 mm - 3000 ton 2) destrukt - frezowina asfaltowa o frakcji 0-31,5 mm - 200 ton o frakcji 0-10,0 mm - 50 ton 2. Plac magazynowy w Rogowie 1) żużel paleniskowy - 400 ton 2) kamień łamany wapienny o frakcji 22-45 mm - 1000 ton 3. Plac magazynowy w Złotorii 1) kamień łamany wapienny o frakcji 22-45 mm - 1000 ton 2) destrukt - frezowina asfaltowa o frakcji 0-31,5 mm - 200 ton o frakcji 0-10,0 mm - 50 ton 3.3.1.2. Mechaniczne segregowanie 5000 ton kruszywa na placu magazynowym w Lubiczu Dolnym, Złotorii i w Rogowie materiału Zamawiającego wraz z hałdowaniem 1) plac magazynowy w Lubiczu Dolnym - 3500 ton 2) plac magazynowy w Rogowie - 500 ton 3) plac magazynowy w Złotorii - 1000 ton 3.3.1.3. Mechaniczne zmieszanie 10400 ton kruszyw drogowych na placu magazynowym w Lubiczu Dolnym, Złotorii i w Rogowie (materiał Wykonawcy w ilości 5400 ton i Zamawiającego 5000 ton) wraz z hałdowaniem: 1) plac magazynowy w Lubiczu Dolnym - 6500 ton - kruszywo kamienia łamanego frakcji 22-45 mm (3000 ton) zakup i dostawa Wykonawcy - pospółka drogowa frakcji 0-31,5 mm (3500 ton) dostawa Zamawiającego 2) plac magazynowy w Rogowie - 1900 ton - kruszywo kamienia łamanego frakcji 22-45 mm (1000 ton) zakup i dostawa Wykonawcy - żużel paleniskowy (400 ton) materiał Wykonawcy - pospółka drogowa frakcji 0-31,5 mm (500 ton) dostawa Zamawiającego 3) plac magazynowy w Złotorii - 2000 ton - kruszywo kamienia łamanego frakcji 22-45 mm (1000 ton) zakup i dostawa Wykonawcy - pospółka drogowa frakcji 0-31,5 mm (1000 ton) dostawa Zamawiającego 3.3.1.4. Mechaniczne kruszenie kruszarką mobilna stożkową 2200 ton kruszywa betonowego i żelbetonowego do frakcji 0-63 mm wraz z hałdowaniem 1) plac magazynowy w Lubiczu Dolnym - 2000 ton 2) na magazyn w Rogowie - 100 ton 3) plac magazynowy w Złotorii - 100 ton 3.3.2. Ścięcie poboczy o grubości do 30 cm i szerokości 75 cm oraz odtworzenie poboczy: 1) ścięcie o grubości do 30 cm i szerokości 0,75 m poboczy dwustronnych przy jezdni gruntowej Kolankowo – Mierzynek o długości 2 x 1120 mb wraz z odtworzeniem poboczy 2) ścięcie o grubości do 30 cm i szerokości 0,75 m poboczy dwustronnych przy jezdni gruntowej Złotoria ul. Leśna (krusz) o długości 2 x 1140 mb wraz z odtworzeniem poboczy 3) ścięcie o grubości do 30 cm i szerokości 0,75 m pobocza przy jezdni gruntowej Rogówko – Młyniec Pierwszy o długości 2 x 1550 mb wraz z odtworzeniem poboczy 3.4. Zakupione kruszywa muszą spełniać wymagania norm PN-EN udokumentowane przy dostawach. Przed wbudowaniem pospółki drogowej Zamawiający zastrzega sobie zbadanie w wskazanym laboratorium drogowym struktury kruszywa przez ustalenie krzywej przesiewu. 3.5. Szczegółowy zakres robót został opisany w przedmiarze robót załącznik nr 2, który stanowi załącznik do umowy. 3.6. Roboty remontowe jezdni gruntowych winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami z użyciem sprzętu technologicznego tj.: równiarek 100KM, walców statycznych samojezdnych ogumionych min. 10 ton, walców statycznych samojezdnych metalowych wibracyjnych min. 10 ton, beczkowozu do transportu wody o poj. 10,0 m3 w celu zraszania nawierzchni podczas równania. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem do zabezpieczenia wody niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, co wynika z technologii robót. 3.7. Wykonawca oznakuje odpowiednimi znakami drogowymi jezdnie w których będzie wykonywany remont. Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do remontu określa załącznik nr 1 do umowy. Na kruszywa Wykonawca dostarczy aprobaty techniczne lub certyfikaty. 3.8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 3.10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 miesiące od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach