Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku nr 11 w kompleksie K-0192 , Warszawa ul. Kajakowa 8.

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    Żwirki i Wigury 1c
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, , fax. 261 821 316
    REGON: 1008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku nr 11 w kompleksie K-0192 , Warszawa ul. Kajakowa 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie remontu budynku nr 11 w kompleksie K – 0192, Warszawa ul. Kajakowa 8” II. KODY WSPÓLNEGO SŁOWNIKA (CPV) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45331000-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Instalacje c.o. 45350000-5 Instalacje mechaniczne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-4 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg 45440000-3 Roboty malarskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I WYBURZENIOWE W zakres robót wchodzą: – Rozbiórki – Rozbiórki posadzek i szlicht – Rozbiórki ścianek, ścian i wykucie otworów, wnęk i bruzd w ścianach – Odbicie tynków – Roboty zabezpieczające – Rozbiórki elementów betonowych – Demontaż drzwi, krat, okien i innych elementów – Rozebranie okładzin ściennych – Przebicie otworów w stropie i w ścianie – Rozbiórki ogrodzeń – Usunięcie i wywóz gruzu 2. ROBOTY ZIEMNE W zakres robót wchodzą: – Wykopy. – Podkład z piasku zwykłego. – Zasypki. – Transport gruntu 3. KONSTRUKCJE BETONOWE I ŻELBETOWE – Roboty fundamentowe cokołu pod ogrodzenie 4. ROBOTY MUROWE – Ścianki działowe z cegły pełnej – Ścianki działowe z cegły dziurawki 5. TYNKI I OKŁADZINY W zakres tych robót wchodzi wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych obiektu wg poniższego. – Tynki wewnętrzne. – Tynki cementowo-wapienne – Gruntowanie – Obsadzenie drobnych elementów – Tynki zewnętrzne – Sufity podwieszone 6. OKŁADZINY ŚCIAN I POSADZEK: GLAZURA, GRES/TERAKOTA W zakres tych robót wchodzą: – ułożenie gresu/terakoty (ok. 50zł/m2 netto) uzgodnionej z Inwestorem – licowanie ścian płytkami glazurowanymi (ok.50 zł/m2 netto) uzgodnionymi z Inwestorem. 7. PODŁOŻA I PODKŁADY Zakres robót obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie posadzek w obiekcie przetargowym. – Gruntowanie podłoża – Zbrojenie podkładu siatką – Wykonanie podłoża. – Wykonanie podkładu 8. ROBOTY MALARSKIE – Gruntowanie – Malowanie tynków farbą emulsyjną, – Malowanie tynków farbą olejną, – Malowanie elewacji, – Malowanie elementów stalowych 9. ŚLUSARKA Zakres robót obejmuje wykonanie montażu ślusarki drzwiowej i okiennej do obiektu wg poniższego. – Ślusarka drzwiowa stalowa o odporności RC-3, (w części zbrojeniowej z dwoma zamkami klasy 5, D; w części magazynowej z dwoma zamkami klasy 3, D) – Elementy ślusarskie w budynkach (kraty o oczku 80mm w poziomie i 240 mm w pionie, średnica pręta 12 mm, siatki średnica drutu 1,5 mm, oczko 25x25 mm, balustrady, itp.) – Ogrodzenia 10. STOLARKA Zakres robót obejmuje montaż stolarki drzwiowej i okiennej. – Drzwi wewnętrzne – Okna PCV z szybami klasy 01-P2A, na parterze foliowane. 11. ROBOTY IZOLACYJNE Zakres robót obejmuje wykonanie izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej w obiektach objętych przetargiem. – Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe posadzek. – Izolacja przeciwwilgociowa cokołów. – Izolacje termiczne dachu 12. ROBOTY POKRYWCZE I OBRÓBKI BLACHARSKIE Zakres robót obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami blacharskimi i elementami wystającymi ponad dach budynku tzn.: – Pokrycie dachu z papy termozgrzewlnej. – Obróbki blacharskie – Rynny i rury spustowe. 13. INSTALACJE SANITARNE Zakres robót obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie nowej, zmodernizowanej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej po uprzednim zdemontowaniu starej instalacji. instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej części instalacji na poziomie piwnic i parteru. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: – Demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych – Montaż przewodów wodnych i kanalizacyjnych – Montaż armatury i urządzeń – Próby i badania instalacji 14. INSTALACJE ELEKTRYCZNE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH Zakres robót obejmuje: – Demontaż instalacji elektrycznych – Montaż przewodów – Instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych i łączników – Instalacje elektryczne oświetleniowe – Pomiary 15. INSTALACJE WENTYLACYJNE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH Zakres robót wentylacyjnych obejmuje: – demontaż przewodów i urządzeń wentylacyjnych – montaż przewodów wentylacyjnych i uzbrojenia – montaż urządzeń wentylacyjnych – montaż izolacji – wymagane próby, regulacje i rozruch 16. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA Zakres robót obejmuje: – demontaż istniejącej instalacji, – montaż rurociągów, – montaż grzejników, – badania instalacji, – wykonanie izolacji termicznej, – regulacja działania instalacji III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE MATERIAŁÓW Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za ich zgodność z ST oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać polskim normom oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów: - atest - certyfikat - aprobatę techniczną ITB - certyfikat zgodności. Źródła uzyskania materiałów Przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do Robót Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania tych materiałów i niezbędne świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru. Zatwierdzenie partii (części) materiałów z danego źródła nie oznacza automatycznie, że wszelkie materiały z danego źródła uzyskają zatwierdzenie. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania Specyfikacji Technicznych w czasie postępu Robót. Pozyskiwanie materiałów Wykonawca poniesie wszystkie koszty a w tym: opłaty, wynagrodzenia i jakiekolwiek inne koszty związane z dostarczeniem materiałów do Robót. Przechowywanie i składowanie materiałów Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do Robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwość do Robót i były dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru. Miejsca czasowego składowania będą zlokalizowane w obrębie Terenu Budowy w miejscach uzgodnionych z Inspektorem Nadzoru lub poza Terenem Budowy w miejscach zorganizowanych przez Wykonawcę. Materiały nie odpowiadające wymaganiom Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z Terenu Budowy, bądź złożone w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru. Jeśli Inspektor nadzoru zezwoli Wykonawcy na użycie tych materiałów do innych robót niż te, dla których zostały zakupione to koszt tych materiałów zostanie przewartościowany przez Inspektora nadzoru. Każdy rodzaj Robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. Wariantowe stosowanie materiałów Jeśli Dokumentacja Przetargowa lub ST przewidują możliwość wariantowego zastosowania rodzaju materiału w wykonywanych Robotach, Wykonawca powiadomi Inspektora nadzoru o swoim zamiarze przed użyciem materiału, albo w okresie dłuższym, jeśli będzie to wymagane dla badań prowadzonych przez Inspektora nadzoru. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiału nie może być później zmieniany bez zgody Inspektora nadzoru. IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych Robót. Sprzęt używany do Robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom zawartym w ST, zaakceptowanym przez Inspektora nadzoru; w przypadku braku ustaleń w takich dokumentach sprzęt powinien być uzgodniony i zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania Robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy. Będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Jakikolwiek sprzęt, maszyny, urządzenia i narzędzia nie gwarantujące zachowania warunków umowy zostaną przez Inspektora nadzoru zdyskwalifikowane i niedopuszczone do Robót V. OPIS SPOSOBU WYKONANIA KONTROLI JAKOŚCI ROBÓT Wymagana jakość materiałów powinna być potwierdzona przez producenta przez zaświadczenie o ja-kości lub znakiem kontroli jakości zamieszczonym na opakowaniu lub innym równorzędnym dokumentem. Nie dopuszcza się stosowania do robót materiałów, których właściwości nie odpowiadają wymaganiom technicznym. Nie należy stosować również materiałów przeterminowanych (po okresie gwarancyjnym). Należy przeprowadzić kontrolę dotrzymania warunków ogólnych wykonania robót (cieplnych, wilgotnościowych). Dokumenty budowy Dokumenty budowy będą przechowywane na Terenie Budowy w miejscu odpowiednio zabezpieczonym. Zaginięcie któregokolwiek z dokumentów budowy spowoduje jego natychmiastowe odtworzenie w formie przewidzianej z prawem. Wszelkie dokumenty budowy będą zawsze dostępne dla Inspektora nadzoru i przedstawione do wglądu na życzenie Zamawiającego. W trakcie realizacji Kontraktu Wykonawca jest zobowiązany prowadzić, przechowywać i zabezpieczyć następujące dokumenty budowy: - protokoły przekazania Terenu Budowy - umowy cywilnoprawne z osobami trzecimi i inne umowy cywilnoprawne - protokoły narad i ustaleń - korespondencję na budowie - dziennik budowy - księgę obmiarów - dokumenty badań i oznaczeń laboratoryjnych - atestów jakościowych wbudowanych elementów konstrukcyjnych - dokumenty pomiarów cech geodezynych - protokołów odbiorów robót. Pomiary i wyniki badań powinny być prowadzone na odpowiednich formularzach, podpisywanych przez Inspektora nadzoru i Wykonawcę. Dziennik budowy powinien być prowadzony ściśle wg. wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego, przez Kierownika budowy. Prawo do dokonywania zapisów w dzienniku budowy oprócz Kierownika i Inspektora nadzoru inwestorskiego przysługuje: - przedstawicielom państwowego nadzoru budowlanego, - autorowi projektu, - osobom wchodzącym w skład personelu wykonawczego - tylko w zakresie bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych. Księga obmiaru jest dokumentem budowy, w którym dokonuje się okresowych wyliczeń i zestawień wykonanych robót w układzie asortymentowym zgodnie z przedmiarem. Księgę obmiaru prowadzi Kierownik Budowy, a pisemne potwierdzenie obmiarów przez Inspektora nadzoru stanowią podstawę do obliczeń. VI. OPIS WYKONANIA ODBIORU ROBÓT Roboty podlegają następującym etapom odbioru: a) odbiorowi Robót zanikających i ulegających zakryciu, b) odbiorowi częściowemu Robót, c) odbiorowi końcowemu. d) odbiór gwarancyjny. Odbiór Robót zanikających i ulegających zakryciu Odbiór Robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonywanych Robót, które w dalszym procesie realizacji ulegną zakryciu. Odbiór Robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu Robót. Odbioru Robót dokonuje Inspektor Nadzoru. Gotowość danej części Robót do odbioru zgłasza Wykonawca i jednoczesnym powiadomieniem Inspektora. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia i powiadomienia o tym fakcie Inspektora Nadzoru. Jakość i ilość Robót ulegających zakryciu ocenia Inspektor w oparciu o przeprowadzone pomiary, w konfrontacji z Dokumentacją Projektową, ST i uprzednimi ustaleniami. Odbiór częściowy Robót Prowadzony będzie przez Inspektora nadzoru po zakończeniu każdego elementu robót podlegającego odbiorowi częściowemu. Odbiór końcowy Odbiór końcowy polega na ocenie wykonanych Robót związanych z usunięciem wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym Robót. Odbioru końcowego dokonuje powołana przez Inwestora Komisja odbiorowa. Odbiór w okresie gwarancji. Dotyczył będzie usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym. VII. PRZEPISY ZWIĄZANE W zakresie zabezpieczeń mechanicznych i ogrodzenia stosować wymagania Normy obronnej NO-04-A009 z 2017 r. Obiekty wojskowe. Zabezpieczenia mechaniczne i ogrodzenia. Wymagania ogólne PN-B-06050:1999 Geotechnika. Roboty ziemne. Wymagania ogólne. PN-86/B-02480 Grunty budowlane. Określenia. Symbole. Podział i opis gruntów. PN-B-02481:1999 Geotechnika. Terminologia podstawowa, symbole literowe i jednostki miary. BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntów. PN-EN 206:2014 Beton. Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność. PN-EN 12390 Badania stwardniałego betonu PN-EN 196-3:1996 Metody badania cementu. Oznaczenie czasu wiązania i stałości objętości. PN-EN 12620:2004 Kruszywa mineralne do betonu. PN-EN 1008:2004 Materiały budowlane. Woda do betonów i zapraw. PN-EN 934-2:2002 Domieszki do betonu, zapraw i zaczynu. Część 2: Domieszki do betonu. Definicje, wymagania, zgodność, znakowanie i etykietowanie. PN-EN 934-6:2002 Domieszki do betonu, zapraw i zaczynu. Część 6: Pobieranie próbek, kontrola zgodności i ocena zgodności. PN-ISO 6935-1:1998 Stal do zbrojenia betonu. Pręty gładkie. PN-ISO 6935-2:1995 Stal do zbrojenia betonu. Pręty żebrowane. PN-75/D-96000 Tarcica iglasta ogólnego przeznaczenia. PN-84/M-81000 Gwoździe. Ogólne wymagania i badania. PN-68/B-10020 Roboty murowe z cegły. Wymagania i badania przy odbiorze. PN-B-12005:2012 Wyroby budowlane ceramiczne. PN-EN 197-1:2012 Cement. Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementu powszechnego użytku. PN-EN 459-1:2012 Wapno. PN-EN 13139:2003 Kruszywa do zaprawy PN-EN 998-2:2012 Wymagania dotyczące zapraw do murów -- Część 2: Zaprawa murarska PN-70/B-10100 Roboty tynkowe. Tynki zwykłe. Wymagania i badania przy odbiorze. PN-EN 1008:2004 Woda zarobowa do betonu. Specyfikacja. Pobieranie próbek. PN-EN 459-1:2003 Wapno budowlane. PN-EN 13139:2003 Kruszywa do zaprawy. PN-EN 771-6:2002 Wymagania dotyczące elementów murowych. PN-EN 1008:2004 Woda zarobowa do betonu. Specyfikacja pobierania próbek. PN-EN 197-1:2002 Cement. Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku. PN-EN 13139:2003 Kruszywa do zaprawy. PN-87/B-01100 Kruszywa mineralne. Kruszywa skalne. Podział, nazwy i określenia. PN-74/B-30175 Kit asfaltowy uszczelniający. PN-EN 1008:2004 Woda zarobowa do betonu. Specyfikacja i pobieranie próbek. PN-62/C-81502 Szpachlówki i kity szpachlowe. Metody badań. PN-EN 459-1:2003 Wapno budowlane. PN-C-81914:2002 Farby dyspersyjne stosowane wewnątrz. PN-EN ISO 4618:2007 Farby i lakiery – Terminy i definicje PN-B-101002:1991 Farby do elewacji budynków – Wymagania i badania PN-C-81913:1998 Farby dyspersyjne do malowania elewacji budynków PN-EN 12206-1:2005 Farby i lakiery – Powłoki z farb proszkowych PN-EN ISO 12944-7:2001 Farby i lakiery – Ochrona przed korozją konstrukcji stalowych – Wykonanie i nadzór prac malarskich PN-EN ISO 12944-8:2001 Farby i lakiery – Ochrona przed korozją konstrukcji stalowych – Opracowanie dokumentacji PN-80/M-02138. Tolerancje kształtu i położenia. Wartości. PN-87/B-06200 Konstrukcje stalowe budowlane. Warunki wykonania i odbioru. PN-EN 10025:2002 Wyroby walcowane na gorąco z niestopowych stali konstrukcyjnych. PN-91/M-69430 Elektrody stalowe otulone do spawania i napawania. Ogólne badania i wymagania. PN-75/M-69703 Spawalnictwo. Wady złączy spawanych. Nazwy i określenia. PN–EN 1627:2012 Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje - Odporność na włamanie. Wymagania i klasyfikacja. PN–EN 12209:2016-04 Okucia budowlane - Zamki mechaniczne wraz z zaczepami - Wymagania i metody badań. PN-EN 12320:2013-04 Okucia budowlane - Kłódki wraz z osprzętem - Wymagania i metody badań PN-B-10085:2001 Stolarka budowlana. Okna i drzwi. Wymagania i badania. PN-72/B-10180 Roboty szklarskie. Warunki i badania techniczne przy odbiorze. PN-78/B-13050 Szkło płaskie walcowane. PN-75/B-94000 Okucia budowlane. Podział. PN-B-30150:97 Kit budowlany trwale plastyczny. BN-67/6118-25 Pokosty sztuczne i syntetyczne. BN-82/6118-32 Pokost lniany. PN-C-81901:2002 Farby olejne do gruntowania ogólnego stosowania. PN-C-81901:2002 Farby olejne i ftalowe nawierzchniowe ogólnego stosowania. BN-71/6113-46 Farby chemoutwardzalne na stolarkę budowlaną. PN-C-81607:1998 Emalie olejno-żywiczne, ftalowe modyfikowane i ftalowe kompolimeryzowane styrenowane. PN–EN 1627:2012 Drzwi, okna, ściany osłonowe, kraty i żaluzje - Odporność na włamanie. Wymagania i klasyfikacja. PN–EN 12209:2016-04 Okucia budowlane - Zamki mechaniczne wraz z zaczepami - Wymagania i metody badań. PN-EN 12320:2013-04 Okucia budowlane - Kłódki wraz z osprzętem - Wymagania i metody badań PN-69/B-10260 Izolacje bitumiczne. Wymagania i badania przy odbiorze. PN-B-24620:1998 Lepiki, masy i roztwory asfaltowe stosowane na zimno. PN-EN 13162:2002 Wyroby do izolacji cieplnej w budownictwie. Wyroby z wełny mineralnej (MW) produkowane fabrycznie – Specyfikacja. PN-75/B-30175. Kit asfaltowy uszczelniający. PN-B-24620:1998 Lepiki, masy i roztwory asfaltowe stosowane na zimno. PN-61/B-10245 Roboty blacharskie budowlane z blachy stalowej ocynkowanej i cynkowej. Wymagania i badania techniczne przy odbiorze. PN-B-27618 Papa asfaltowa zgrzewana na osnowie zdwojonej przeszywanej z tkaniny szklanej i welonu szklanego. PN-E-90068:2016-10 - wersja polska PN-EN 12464-1:2004. Światło i oświetlenie. Oświetlenie miejsc pracy. Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach. PN-EN 62305-1:2008 Ochrona odgromowa - Część 1: Zasady ogólne Przepisy budowy urządzeń elektroenergetycznych EN 50014:1997 + A1:1999 + A2:1999 NO-04-A004 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe cz.1 Inne dokumenty: 1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późniejszymi zmianami), 2. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570; z późniejszymi zmianami), 3. Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r., poz. 1226 z późniejszymi zmianami), 4. „Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Tom II Instalacje sanitarne i przemysłowe”. Arkady, Warszawa 1988. 5. „Warunki techniczne wykonania i odbioru sieci wodociągowych”. 6. Stolarka budowlana. Poradnik-informator. BISPROL 2000. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót - załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 10 155,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy sto pięćdziesiąt pięć złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 1. Baza Lotnictwa Transportowego NBP O/O Warszawa nr konta 28 1010 1010 0049 5213 9120 1000 z dopiskiem - „Wadium” „Wykonanie remontu budynku nr 11 w kompleksie K-0192, Warszawa ul. Kajakowa 8” * W treści przelewu proszę o wskazanie nr NIP Wykonawcy 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 03.07.2018 r. do godz. 10:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt 2-5 wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży w ofercie przetargowej pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 6 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach