Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Światowida 80B w Szczecinie (działka nr 3/6 obręb 3092)

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Światowida 80B w Szczecinie (działka nr 3/6 obręb 3092)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Światowida 80B w Szczecinie (działka nr 3/6 obręb 3092), zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia, obejmuje miedzy innymi: 1) Branża budowlana: a) częściowa wymiana stropu nad piwnicą, b) remont dachu, c) wykonanie nowych pomieszczeń łazienek we wszystkich mieszkaniach, d) wykonanie remontu wszystkich pomieszczeń we wszystkich mieszkaniach, e) wymiana poszycia, warstw podłogowych i wypełnienia międzybelkowego stropów, f) obłożenie stropów drewnianych od spodu płytami na ruszcie stalowym, g) wypełnieniem stropów wełną mineralną, h) obłożenie stropów drewnianych od góry płytami jastrychowymi i) naprawa i uzupełnienie tynków ścian i sufitów, roboty malarskie, j) ocieplenie stropu nad piwnicą, k) wykonanie ścianek działowych, l) wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych w miejscu istniejących kominów, m) dopasowanie wszystkich nadproży oraz ościeży drzwiowych do nowo projektowanej stolarki drzwiowej, n) remont klatki schodowej, obejmujący tynki, posadzki, okładziny stopni, balustrady, o) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, p) remont i docieplenie elewacji, q) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowej i poziomej ścian piwnicznych, oraz pod posadzką piwnic. 2) Branża sanitarna: a) wykonanie nowych instalacji wody zimnej, b) wykonanie nowych instalacji wody ciepłej, c) wykonanie nowych instalacji gazowych , d) wykonanie nowych instalacji kanalizacji, e) wykonanie nowych instalacji centralnego ogrzewania, f) demontaż starych i montaż nowych urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchni, g) wykonanie nowych kanałów spalinowych do proj. kotłów gazowych, h) wykonanie nowych instalacji wentylacji hybrydowej. 3) Branża elektryczna: Wybudowanie nowych instalacji wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą: a) zasilenia elektrycznego budynku z linii napowietrznej, b) Wewnętrznej Linii Zasilającej, c) Tablicy Głównej, d) Tablicy Administracyjnej, e) Tablic Piętrowych, f) Tablic Mieszkaniowych, g) Tablicy Wentylacji Hybrydowej, h) instalacji w mieszkaniach, piwnicach, na klatce schodowej i na strychu, i) instalacji dzwonkowych, j) instalacji domofonowych, k) instalacji teletechnicznych, l) instalacji odgromowych, m) instalacji przeciwporażeniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 40 406,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy czterysta sześć złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach