Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9

Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
    REGON: 63125782200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Poznaniu przy ul. Kantaka 8-9 w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. Zadanie realizowane będzie na rzecz dwóch podmiotów – Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. Każdy z nich zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie prac na rzecz tego podmiotu. Na rzecz ZKZL sp. z o.o. realizowane będą prace dotyczące remontu głównych klatek schodowych. Pozostała część przedmiotu zamówienia realizowana będzie na rzecz Miasta Poznań Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków. Każdy z zakresów został określony w osobnym kosztorysie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o dokumentacje projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przygotowane indywidualnie przez Wykonawcę przedmiary robót. W przypadku wątpliwości wynikających z dokumentacji projektowej należy zadać pytanie Zamawiającemu; po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013. poz. 21), utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. tekst jednolity (Dz. U. z 2016 poz. 250). W ramach przedmiotu zamówienia należy również: 1. Wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia prac uzgodniony z Zarządem Dróg Miejskich, dla zrealizowania robót wszystkich branż objętych dokumentacją projektową; 2. Wykonać wymagane projekty i rysunki wykonawcze lub warsztatowe uzgodnione z Nadzorem Autorskim oraz Zamawiającym; 3. usunąć napotkane kolizje; 4. dokonać uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonywania robót; 5. wykonać tymczasowe niezbędne przełączenia instalacyjne: elektryczne, teletechniczne i kanalizacyjne dla zapewniania ciągłości eksploatacji obiektów; 6. wykonać dokumentację powykonawczą; 7. zapewnić obsługę geodezyjną i geologiczną; 8. zapewnić obsługę archeologiczną; 9. przygotować dokumentację formalnoprawną wynikającej z art. 56 i 57 Prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach