Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych za pomocą kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2016 roku

Urząd Gminy Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2165263 , fax. 86 216 52 64
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomża
    ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 2165263, fax. 86 216 52 64
    REGON: 00534138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych za pomocą kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu dróg za pomocą kruszywa odpowiedniej frakcji, który obejmuje : a)Przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie lub ewentualne wykorytowanie wraz z zagęszczeniem i wywiezieniem nadmiaru gruntu na odległość do 2,0 km, b)Dostawę kruszywa na wskazane przez zamawiającego miejsce (teren gminy Łomża), c)Rozładunek, d)Rozścielenie z zagęszczeniem i wyprofilowaniem Przyjęte szacunkowo rozmiary rzeczowo-asortymentowe określa się następująco: a)Mieszanka kruszywa łamanego frakcji 16/31,5 i pospółka frakcji 0/32 w proporcji 1:1 w ilości ok. 700 m3 b)Mieszanka kruszywa łamanego frakcji 8/16 i pospółka frakcji 0/32 w proporcji 1:1 w ilości ok. 1000 m3 c)pospółka frakcji 0/32 mm w ilości ok. 1500 m3 Wielkość zamówienia określono wstępnie jako ilość przewidzianego do wbudowania kruszywa, w ramach planowanych remontów z uwzględnieniem poszczególnych frakcji kruszywa, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia wyrażoną w m?. Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu zamówienia zarówno pod względem ilościowym jak i asortymentowym, wynikającą z aktualnych potrzeb zamawiającego w całym okresie realizacji zamówienia. Wymagania jakościowe kruszywa: a)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty atest - orzeczenie o jakości i możliwości stosowania do remontu nawierzchni dróg gruntowych i poboczy dróg utwardzonych, potwierdzone badaniami określającymi uziarnienie, właściwości fizyko - chemiczne, nazwę kruszywa oraz jego pochodzenie. b)W trakcie realizacji zamówienia - wykonawca ma obowiązek przedstawić na żądanie zamawiającego wyniki uziarnienia dostarczonego kruszywa oraz dokument potwierdzający nabycie kruszywa w kopalni posiadającej stosowne zezwolenie. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane wykonać zgodnie z wymaganiami i zaleceniami zamawiającego oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji technicznej oraz niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót. Warunki rozliczenia wykonanych remontów : a)Z wybranym wykonawcą (wykonawcami) zostanie zawarta umowa w oparciu o cenę ofertową ustaloną na podstawie zakresu rzeczowego zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wyliczoną jako iloczyn ilości m? planowanych remontów i ofertowej ceny jednostkowej za 1m? remontu. Ustalenie ceny ofertowej winno nastąpić przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru (formularz cenowo - ofertowy) wg wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ostateczna wartość zamówienia zostanie ustalona, na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót (faktyczna ilość wykonanych remontów w jednostkach obmiarowych (m?) . b)Dopuszcza się możliwość dokonywania odbioru wykonanych robót (remontów) w okresach miesięcznych, na podstawie wydanych dyspozycji rodzajowych i lokalizacyjnych, z uwzględnieniem obmiaru wykonanych faktycznie jednostek obmiarowych i jednostkowej ofertowej ceny brutto. Podstawą wystawienia faktur częściowych będą protokoły odbioru robót (częściowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium dla każdej oferty częściowej: a)Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) dla każdej oferty częściowej, b)Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c)Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040 z dopiskiem na przelewie:Wadium w postępowaniu na wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych za pomocą kruszywa na terenie Gminy Łomża w 2016 roku d)Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: -pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, -innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. e)Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. f)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. g)Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach