Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45231 Opole, ul. Oleska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127
45231 Opole, woj. opolskie
tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
REGON: 12652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W LATACH 2018-2019 - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w latach 2018-2019 z podziałem na zadania - zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg; 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na 3 zadania i obejmuje remonty na drogach wojewódzkich: a) Zadanie nr 1 – Oddział Terenowy w Głubczycach, b) Zadanie nr 2 – Oddział Terenowy w Grodkowie, c) Zadanie nr 3 – Oddział Terenowy w Oleśnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający ustala wadium dla każdego zadania odrębnie, w wysokości: zadanie nr 1 - 18.500,00 PLN, zadanie nr 2 – 18.500,00 PLN, zadanie nr 3 – 18.500,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załącznikach nr 3 i 4 do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty (na załączniku nr 1 do siwz) powinny być złożone: 1) wykaz osób dla spełnienia kryterium oceny ofert na załączniku nr 1a, 2) kosztorys ofertowy – na załączniku nr 2a, i/lub 2b, i/lub 2c, 3) oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 1 na załącznikach nr 3 i 4 do siwz, 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w sekcji. IV.6.6 punkt I ppkt 2 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału, wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz, 7) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2023-2024 - roboty podobne
Dodano: 2024-03-11 - „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II”
Dodano: 2024-02-28 - Remonty dróg gminnych
Dodano: 2024-02-06 - Remonty i bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie napraw jezdni i chodników na terenie dróg powiatowych Powiatu Opolskiego w latach 2023-2024
Dodano: 2023-11-16 - Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na drogach wojewódzkich administrowanych przez Oddziały Terenowe Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu
Dodano: 2023-09-11 - Remonty 16 szt. przepustów na drogach leśnych w Nadleśnictwie Strzelce Opolskie
Dodano: 2023-09-01 - „Naprawa dróg gminnych – wykonanie nawierzchni asfaltowych”
Dodano: 2023-07-17 - Bieżące remonty dróg gminnych – remonty cząstkowe
Dodano: 2023-03-27 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w latach 2021-2023.
Dodano: 2021-03-22 - WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W 2021 R. – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2021-03-01