Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 091 , fax. 846 962 595
  • Data zamieszczenia: 2017-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 091, fax. 846 962 595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie na terenie Gmin: Mircze i Hrubieszów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Remont nawierzchni dróg na terenie Gmin: Mircze i Hrubieszów: - remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3429 L Adelina – Mircze - Kryłów w miejscowościach Małków Kolonia i Kryłów Kolonia. Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (trasa w terenie równinnym) - 1,000 km • oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej (odsłonięcie krawędzi) - 1000 m2 • roboty remontowe (frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm) - 15 m2 • wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 3cm [standard II] – 391 ton • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) grubość po zawałowaniu 3cm – 5 200 m2; - remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3437 L Lipowiec - Wereszyn w miejscowości Stara Wieś. Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (trasa w terenie równinnym) - 0,500 km • oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej (odsłonięcie krawędzi) - 500 m2 • roboty remontowe (frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm) - 11 m2 • wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 3 cm [standard II] – 195 ton • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) grubość po zawałowaniu 3 cm – 2 600 m2; - remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3437 L Lipowiec - Wereszyn w miejscowości Mołożów. Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (trasa w terenie równinnym) - 0,500 km • oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej (odsłonięcie krawędzi) - 500 m2 • roboty remontowe (frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm) - 11 m2 • wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 4 cm [standard II] – 260 ton • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) grubość po zawałowaniu 3 cm – 2 600 m2; - remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3411 L Dziekanów - Teptiuków w miejscowości Dziekanów. Zakres robót obejmuje między innymi: • roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (trasa w terenie równinnym) - 0,204 km • oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej (odsłonięcie krawędzi) - 204 m2 • roboty remontowe (frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4 cm) - 112 m2 • wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 3 cm [standard II] – 87 ton • wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) grubość po zawałowaniu 3 cm – 1 146,80 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: • 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, na rachunek bankowy Nr konta: 08 1560 0013 2536 2171 1000 0003 z dopiskiem „Wadium - „Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie”. Za termin wniesienia wadium przyznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww., formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25aust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 2.Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach