Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 4. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) część 1 zamówienia – Remont ulicy Pszennej, Ziemniaczanej, Żareckiej w Myszkowie – dzielnica nr 7 Podlas; 2) część 2 zamówienia – Remont drogi o nawierzchni gruntowej ul. Rymarska w Myszkowie – dzielnica nr 6 Nowa Wieś. 5. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1) Mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża (nawierzchni gruntowej drogi) przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego w ul. Pszennej, na: a) terenie działki nr geod. 5031, na odcinku o dł. 316m od nieruchomości o nr porządkowym 2 do nr 7, przy ul. Pszennej, b) terenie działki nr geod. 5033, na odcinku o dł. 670m od skrzyżowania z ul. Osińska Góra do nieruchomości o nr porządkowym 27, przy ul. Pszennej, , c) terenie działki nr geod.5033, odcinek o dł. 50m do skrzyżowania z ulicą Osińska Góra; 2) Mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża (nawierzchni gruntowej drogi) przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego w ul. Ziemniaczanej, na terenie działki nr geod. 5186 - pow. 1137m2, oraz na terenie działki nr 5034 - pow. 2290m2, na odcinku o dł. 760,0m; 3) Roboty budowlane w ulicy Żareckiej: a) mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża (nawierzchni gruntowej drogi) przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego, na terenie działki nr geod. 5510, odcinek o dł. 450,0m od nieruchomości o nr porządkowym 16 przy ul. Żareckiej do połączenia z ul. Grzybową, b) ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem, na odcinku o dł. 1000,00m od ul. Kościuszki do ul. Żniwnej i ul. Dworskiej – teren działki nr geod. 5709/2 i teren działki nr geod. 5834, c) karczowanie krzewów na terenie działki nr geod. 5830 i na terenie działki nr geod. 5745, na odcinku 150m od nieruchomości o nr porządkowym 14 w kierunku ulicy Grzybowej, d) na terenie działki nr geod. 10103 i na terenie działki nr geod. 5510 od nieruchomości o nr porządkowym 12, na odcinku 650,00m w kierunku ul. Grzybowej do nieruchomości o nr porządkowym 16: ­ wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, ­ wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 5cm po zagęszczeniu, ­ wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 31,5-63mm, grubość 15 cm po zagęszczeniu, ­ wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5mm, grubość 5 cm po zagęszczeniu, ­ wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego o grubości 10 cm po mechanicznym zagęszczeniu. Roboty budowlane winny zostać wykonane zgodnie ze „Szczegółowym opisem części 1 zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj. według opisanego w nim zakresu, technologii i wymaganej jakości. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zapewnia dostępność remontowanych dróg wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, polegające na wykonywaniu podbudowy drogi w ul. Żareckiej oraz nawierzchni tej drogi z destruktu asfaltowego były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Kody CPV dotyczące części 1 zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic. 2) Dodatkowe przedmioty: - 45233000-9: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, - 45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ul. Rymarskiej na terenie działki nr geod. 4649 - pow. 2208m2, obejmujących: 1) wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, 2) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 5cm po zagęszczeniu, 3) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 31,5-63mm, grubość 15 cm po zagęszczeniu, 4) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5mm, grubość 5 cm po zagęszczeniu, 5) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego o grubości 10 cm po mechanicznym zagęszczeniu. Roboty budowlane winny zostać wykonane zgodnie ze „Szczegółowym opisem części 2 zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. według opisanego w nim zakresu, technologii i wymaganej jakości. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ zapewnia dostępność remontowanej drogi wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, polegające na wykonywaniu podbudowy drogi w ul. Rymarskiej oraz nawierzchni tej drogi z destruktu asfaltowego były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Kody CPV dotyczące części 2 zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic. 2) Dodatkowe przedmioty: - 45233000-9: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, - 45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg. 8. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie, o określonych w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ zakresie i jakości, odpowiednio dla części 1 i części 2 zamówienia. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, ale należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 9. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla opisywanych przez normy wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych w odpowiedniej dla danej części zamówienia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach