Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg gminnych w miejscowościach: Bartniki, Studzieniec, Żuków, Puszcza Mariańska, Korabiewice, Grabina Radziwiłłowska, Olszanka, Zator, Wincentów, Wygoda, Budy Zaklasztorne, Stary Łajszczew i Michałów w gminie Puszcza Mariańska

Gmina Puszcza Mariańska ogłasza przetarg

  • Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, Stanisława Papczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(46)8318151 , fax. +48(46)8318118
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puszcza Mariańska
    Stanisława Papczyńskiego 1
    96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
    tel. +48(46)8318151, fax. +48(46)8318118
    REGON: 750148390
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg gminnych w miejscowościach: Bartniki, Studzieniec, Żuków, Puszcza Mariańska, Korabiewice, Grabina Radziwiłłowska, Olszanka, Zator, Wincentów, Wygoda, Budy Zaklasztorne, Stary Łajszczew i Michałów w gminie Puszcza Mariańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg gminnych w miejscowościach: Bartniki, Studzieniec, Żuków, Puszcza Mariańska, Korabiewice, Grabina Radziwiłłowska, Olszanka, Zator, Wincentów, Wygoda, Budy Zaklasztorne , Stary Łajszczew i Michałów w gminie Puszcza Mariańska. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości (dot. przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Pzp). 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych: a) W miejscowości Bartniki - ulica Strażacka (dz. nr ewid. 903): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 130 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 130 mb przy szerokości 3,0 m. b) W miejscowości Studzieniec - droga gminna nr 470237W (dz. nr ewid. 30) i w miejscowości Żuków - droga gminna nr 470208W (dz. nr ewid. 1 i 83): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 1750 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 1750 mb przy szerokości 3,0 m, c) W miejscowości Puszcza Mariańska - sięgacz ul. Stanisława Papczyńskiego, położony na działkach o nr ewid. 44/18 i 44/29: - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 145 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 145 mb przy szerokości 3,0 m, d) W miejscowości Puszcza Mariańska - sięgacz ul. Króla Jana Sobieskiego, położony na działce o nr ewid. 232/8: - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinkach o łącznej długości 118,3 mb przy różnych szerokościach wynoszących od 3,0 - do 6,2 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku odcinkach o łącznej długości 118,3 mb przy różnych szerokościach wynoszących: od 3,0 - do 6,2 m, e) W miejscowości Korabiewice - droga gminna nr 470214W (dz. nr ewid. 312): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 820 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 820 mb przy szerokości 3,0 m. f) W miejscowości Grabina Radziwiłłowska - ulica Żytnia (dz. nr ewid. 366/1, 367/4, 373/5 i 364/13): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 420 mb przy szerokości 3,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 420 mb przy szerokości 3,0 m. - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 6 szt. - regulacja pionowa teleskopowych nakryw studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego w ilości 4 szt. g) W miejscowości Wygoda - ulica Marianów (dz. nr ewid. 50, 52 i 55): - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża na odcinku 280 mb przy szerokości 2,0 m, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/12,5 dla kategorii ruchu KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na odcinku 280 mb przy szerokości 2,0 m. h) W miejscowoścach Olszanka i Zator - droga gminna nr 470224W (w m. Olszanka - dz. nr ewid. 70 i w m. Zator - dz. nr ewid. 232 i 47): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 1800 mb i szerokości 3,5 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 1800 mb i szerokości 3,5 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 1800 mb i szerokości 3,5 m. - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 12 szt. - regulacja pionowa teleskopowych nakryw studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego w ilości 31 szt. i) W miejscowości Wincentów - droga gminna nr 470216W (dz. nr ewid. 46): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 1525 mb i szerokości 3,6 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 1525 mb i szerokości 3,6 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 1525 mb i szerokości 3,6 m, j) W miejscowości Wygoda - droga gminna nr 470230W (ul. Mariańska - dz, nr ewid. 122) oraz w miejscowościach Puszcza Mariańska i Wygoda - droga gminna nr 470246W (ul. Mszczo- nowska - w m. Puszcza Mariańska - dz. nr ewid. 301 i w m. Wygoda - dz. nr ewid. 63 i 64/2) oraz zjazd na drogę gminną nr 470224 w m. Olszanka (dz. nr ewd. 70): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinkach o łącznej długości 520,4 mb przy różnych szerokościach wynoszących od 4,0 - do 5,5 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinkach o łącznej długości 520,4 mb przy różnych szerokościach wynoszących od 4,0 - do 5,5 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinkach o łącznej długości 520,4 mb przy różnych szerokościach wynoszących od 4,0 - do 5,5 m. k) W miejscowości Puszcza Mariańska - ulica Sosnowa (dz. nr ewid. 164): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 180 mb i szerokości 6,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 180 mb i szerokości 6,0 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 180 mb i szerokości 6,0 m. l) W miejscowości Budy Zaklasztorne - droga gminna nr 470203W (ul. Różana - dz. nr ewid. 71): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 223 mb i szerokości 3,6 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 223 mb i szerokości 3,6 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 223 mb i szerokości 3,6 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 3 szt, - regulacja pionowa teleskopowych nakryw studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego w ilości 2 szt. ł) W miejscowości Grabina Radziwiłłowska - droga gminna nr 470229W (ul. Brzozowa - dz. nr ewid. 344): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 1100 mb i szerokości 4,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 1100 mb i szerokości 4,0 m, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 7,5 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 1100 mb i szerokości 4,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 1 szt, - regulacja pionowa teleskopowych nakryw studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego w ilości 4 szt. m) W miejscowości Grabina Radziwiłłowska - droga gminna nr 470201W (ul. Duża - dz. nr ewid. 179): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 976 mb i szerokości 4,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 976 mb i szerokości 4,0 m, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 5,0 t, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 976 mb i szerokości 4,0 m, - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 13 szt, - regulacja pionowa teleskopowych nakryw studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego w ilości 11 szt. n) W miejscowości Puszcza Mariańska - sięgacz ul. Króla Jana Sobieskiego, położony na działce o nr ewid. 183/17: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 76,7 mb i szerokości 3,9 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 76,7 mb i szerokości 3,9 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 76,7 mb i szerokości 3,9 m. o) W miejscowości Stary Łajszczew - droga gminna nr 470230W (dz. nr ewid. 14) oraz zjazd na drogę wewnętrzną położoną na działce o nr ewid. 108: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 233 mb i szerokości 4,0 m oraz na odcinku 18 mb i szerokości 3,5 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 233 mb i szerokości 4,0 m oraz na odcinku 18 mb i szerokości 3,5 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 233 mb i szerokości 4,0 m oraz na odcinku 18 mb i szerokości 3,5 m. p) W miejscowości Stary Łajszczew - droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 14 i 108): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 175 mb i szerokości 3,0 m oraz na odcinku 104 mb i szerokości 3,2 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 175 mb i szerokości 3,0 m oraz na odcinku 104 mb i szerokości 3,2 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 175 mb i szerokości 3,0 m oraz na odcinku 104 mb i szerokości 3,2 m. r) W miejscowości Michałów - droga gminna nr 470218W (dz. nr ewid. 165): - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej na odcinku 370 mb i szerokości 4,5 m, oraz na odcinku 116 mb i szerokości 3,5 m i na odcinku 328 mb i szerokości 4,0 m, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na odcinku 370 mb i szerokości 4,5 m, oraz na odcinku 116 mb i szerokości 3,5 m i na odcinku 328 mb i szerokości 4,0 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/1,25 dla kategorii ruchu kr-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, na odcinku 370 mb i szerokości 4,5 m, oraz na odcinku 116 mb i szerokości 3,5 m i na odcinku 328 mb i szerokości 4,0 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA. 7.1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, polegających na wykonywaniu nawierzchni drogowych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem minimum dwóch dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dokumentami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku przedstawienia minimum dwóch takich dowodów (np. referencje, protokoły odbioru robót ) o minimalnej wartości wykonanych robót w wysokości 600 000 zł każda. 7.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1. Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiąza- ny jest na wezwanie zamawiającego złożyć następujące dokumenty: a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 7.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), muszą spełniać następujące warunki: a) Oferta winna być podpisana przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i należy je załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c) Oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1 ppkt. b) dla każdego z wykonawców osobno. d) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.6. Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenia Wykonawcy, podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów. b) Za oryginał uważa się oświadczenia lub dokument złożony w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. c) Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. d) Potwierdzenia za zgodność dokonuje Wykonawca, podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca Wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca – odpowiedni w zakresie do dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e) Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. f) Oferta oraz wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. g) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. h) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.7. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7.1. i składa wraz z ofertą dokumenty o których mowa w pkt. 5.6. b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy inne podmioty, na których zdolności powołuje się Wykonawca w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zastrzeżonych przez składającego ofertę, w terminie nie późniejszym niż wyznaczony termin składania ofert. b) Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że dokumenty te nie mogą być udostępnione, oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. c) Wymienione powyżej dokumenty Wykonawca zobowiązany jest wydzielić w wybrany przez siebie sposób, zapewniający zachowanie tajemnicy przedsiębiorstwa. Tak wydzielonych informacji Zamawiający nie będzie ujawniał. d) Udostępnienie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera dokumentów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu. e) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Zgodnie z art. 11. ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach