Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku

Gmina Rabka-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 92 000 , fax. 18 26 77 700
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rabka-Zdrój
    ul. Parkowa 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 26 92 000, fax. 18 26 77 700
    REGON: 491893090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2024 roku.Do wbudowania:− 350 ton masy bitumicznej,− 20 ton skropienie emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi.Zakres prac obejmuje, m.in.:− rozbiórkę - wycięcie zniszczonych miejsc asfaltu,− wywóz materiałów rozbiórkowych,− wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych, przy zastosowaniu emulsji bitumicznej modyfikowanej szybko rozpadowej oraz grysów bazaltowych,− wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych betonem asfaltowym z obcięciem krawędzi,− uzupełnienie zaniżeń,− wykop przełomów, ułożenie tłucznia w gotowym wykopie wraz z zagęszczeniem tłucznia oraz masy bitumicznej,− prawidłowe oznakowanie robót,− pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich,− przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ.3. Zakres zamówienia obejmuje wbudowanie 20 ton emulsji oraz 350 ton masy bitumicznej na drogach gminnych (powyższe ilości są ilościami orientacyjnymi).4. Dokładny zakres robót będzie ustalony przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji ulic z Wykonawcą i Inspektorem Nadzoru. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w umowie w zależności od posiadanych środków finansowych.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane zamówienie wynosi min. 12 miesięcy i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót.7. Wszystkie roboty należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości nie utrudniać komunikacji oraz nie utrudniać użytkowania przylegających terenów.Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do terenów przyległych, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Ewentualny materiał z rozbiórki zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy na jego koszt.Każdorazowe zamknięcie drogi Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z zarządcą drogi, z odpowiednimi służbami oraz poinformowania mieszkańców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczenia na zasadach określonych w pkt. 11 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni dróg, w ilości co najmniej 50 ton wbudowanej masy bitumicznej, oraz potwierdzi dowodami ilości wbudowanej masy bitumicznej oraz że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności poda informację że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone*.Zamawiający dopuszcza dowody wykonania robót budowlanych, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP).W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.oraz:- dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej odpowiednie do zakresu i charakteru zamówienia oraz ma uprawnienia do kierowania robotami, tj. kierownik robót drogowych: osoba z uprawnieniami do kierowania i nadzoru robót budowlanychw specjalności inżynieryjnej w zakresie drogowym bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami**.* okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie uprawnienia do kierowania i nadzoru w specjalnościach wskazanych powyżej bez ograniczeń.Uwaga!- Osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.- Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334, z późn. zmian.).Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady „spełnia” – „nie spełnia”.Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach