Przetargi.pl
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Pleśna mieszanką mineralno – asfaltową”.

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/ lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Pleśna mieszanką mineralno – asfaltową”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. LIKWIDACJA USZKODZEŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ PRZY UŻYCIU MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ NA GORĄCO - Obcięcie krawędzi uszkodzeń nawierzchni bitumicznej na głębokość 5-7 cm. - Usunięcie gruzu wraz z odwozem. - Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podłoża wraz z obciętymi krawędziami. - Wypełnienie przygotowanego podłoża uszkodzonej nawierzchni masą mineralno - asfaltową wraz z zagęszczeniem. - Oblanie emulsją asfaltową lub masą zalewową po obwodzie - na połączeniu istniejącej nawierzchni z powierzchnią naprawianą tzw. łatą. II. LIKWIDACJA PRZEŁOMÓW - Rozebranie istniejącej skruszonej nawierzchni asfaltowej (szer. 3,20 m) wraz z podbudową grubości 20 - 25 cm (szer. 3,20 - 3,50 m) i złożenie obok miejsca prowadzenia robót w celu ponownego wbudowania. - Wykonanie (dodatkowo) koryta głębokości 0,40 m, szer. 3,50 m wraz z odwozem urobku na odl. do 1 km. - Wbudowanie gruzu uzyskanego z rozbiórki nawierzchni oraz podbudowy w wykonanym korycie w celu wzmocnienia podłoża - wraz z zagęszczeniem (szer. 3,50) - Ułożenie dolnej wartwy podbudowy grubości 20 cm., szer. 3,50 m - stabilizacja (beton 2,5 MPa z dowozu). - Ułożenie górnej warstwy podbudowy grubości 15 cm, szer. 3,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. - Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej grub. 5 cm, szer. 3,20 m. - Plantowanie poboczy na odcinku prowadzonych robót związanych z likwidacją przełomów (szer. 0,50 m) materiałem uzyskanym z rozbiórki i korytowania. 1. Remont nawierzchni będzie odbywał się każdorazowo na polecenie Urzędu Gminy Pleśna w ciągu obowiązywania umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zamówienia. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 4. W załączniku Nr 1 opisano wstępne ilości do wykonania. Wykonawca oświadcza, iż nie będzie rościł praw wobec Zamawiającego w przypadku nie wykonania maksymalnego zakresu zamówienia po stawkach określonych w formularzu ofertowym. 5. Sposób wykonania zamówienia: a) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót, b) w czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt, c) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót), d) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty równoważnej, należy zachować parametry i wymogi nie gorsze niż określone w projekcie budowlanym, przedmiarze robot i specyfikacji technicznej. 7. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 7 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach