Przetargi.pl
Wykonanie rekultywacji terenów zielonych Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: „Nowa zieleń dla przedwojennej Nowej Pragi” realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224438048 , fax. +484438186
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ
    ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224438048, fax. +484438186
    REGON: 01525966300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rekultywacji terenów zielonych Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: „Nowa zieleń dla przedwojennej Nowej Pragi” realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie rekultywacji terenów zielonych Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: „Nowa zieleń dla przedwojennej Nowej Pragi” realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018. ZAKRES WYKONANIA PRAC: Wykonanie kompleksowej usługi ogrodniczej polegającej na rekultywacji zdegradowanych trawników znajdujących się na obszarach zieleni przyulicznej Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1. Wykonania nasadzeń roślin: a) drzewa: 17 sztuk drzew (w tym.: uzupełnienie szpalerów). b) krzewy: rekultywacja 300 m2 trawników poprzez nasadzenia krzewów okrywowych, według doboru gatunkowego określonego w TABELI 1 wraz z mulczowaniem korą sosnową drobnosortową warstwą 10 cm. oraz odbudową nawierzchni trawiastej pasa oddzielającego nasadzenia od ulicy. 2. Wykonania cięć sanitarnych 29 sztuk drzew: ul. Konopacka (na odcinku od Strzeleckiej do Stalowej) – lipy, ulica Czynszowa – robinie. Zamawiający przewiduje konieczność wykonania cięć ok. 15 szt. drzew z podnośnika lub metodą alpinistyczną. 3. Rewitalizacji gleby w 29 misach drzew o wymiarach ok. 1,5x1,5 m: a) usunięcie i wymiana gruntu w zdegradowanych 9 misach (metodą sprężonego powietrza lub inną), wraz z wykonaniem szczepień mikoryzowych, wypełnienie mis 3-5 cm warstwą żwiru frakcja 8-16/16-32 mm – ulica Konopacka (na odcinku od Strzeleckiej do Stalowej); b) uzupełnienie ziemi urodzajnej w 20 misach wraz z wypełnieniem 3-5 cm warstwą żwiru frakcja 8-16/16-32 mm – ulica Czynszowa. 4. Montażu i dostarczenia mat zabezpieczających nasadzenia roślin na okres zimowy do istniejących metalowych wygrodzeń (słoma/trzcina ok. 400 mb x ok. 0,5 m wysokości). Usługa obejmuje wszelkie prace niezbędne do wykonania nowych nasadzeń roślin według doboru gatunkowego określonego w TABELI 1 (Tabela zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz rozmieszczenia przyjętego w opracowanym przez Wykonawcę projekcie nasadzeń, zakup i dostawę materiału roślinnego, wywóz urobku, przygotowanie gruntu w miejscach nasadzeń wraz z całkowitą zaprawą dołów. LOKALIZACJA NASADZEŃ: Dzielnica Praga-Północ m.st. Warszawy ulice: Konopacka, Kowieńska (na odcinku od ul. Szwedzkiej do Kowelskiej), Kowelska/Strzelecka, Czynszowa. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące gatunków roślin oraz wymogów w zakresie przygotowania gruntu, wykonania i oznakowania nasadzeń, a także gwarancji jakości oraz warunków technicznych wykonania umowy, zawiera : 1) Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Wzór umowy ( załącznik nr 3 do SIWZ). Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia do dnia 30 kwietnia 2019r. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej  patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 4. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Rodzaje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę i podwykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: a) opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz b) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. PODWYKONAWCY 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularz Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom, oraz firm podwykonawców . 3) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania informacji na temat „nowych” podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług w trakcie realizacji zamówienia. 4) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy (§12). 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie rekultywacji terenów zielonych Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zadanie pn.: „Nowa zieleń dla przedwojennej Nowej Pragi” realizowane w ramach budżetu partycypacyjnego na rok 2018 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 7. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Zamawiającego niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego, określający sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, oraz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, także informacja, że podmiot trzeci zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 2) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty, dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu gdy uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach