Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowanowko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądu technicznego specjalistycznej aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego specjalistycznej aparatury medycznej ( zestawu RTG z ramieniem C z cyfrowym wzmacniaczem obrazu Siemens Cios Alpha - zakres prac zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy ). Wykonawca oświadcza, że: a) Posiada uprawnienia do prowadzenia wymaganego serwisu pogwarancyjnego na urządzenia i instalacje objęte niniejszą umową, b) Zatrudnia osoby posiadające m.in.: - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV w zakresie „konserwacji, napraw, montażu” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, - przeszkolenie w zakresie konserwacji i serwisu potwierdzone aktualnym certyfikatem c) Pracownicy Wykonawcy biorący bezpośredni udział w pracach będą je wykonywali zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na warunkach określonych w Umowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Kompletna oferta ( I etap ceny oferty ) musi zawierać : wypełniony formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 7 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie; dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy i naprawy mikroskopów
Dodano: 2023-04-20 - Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego dla Filii nr 2
Dodano: 2023-03-02 - Przeglądy i naprawy kardiomonitorów
Dodano: 2022-10-10 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-23 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2021-02-23 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Dodano: 2021-02-09 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, znajdującego się w Filii nr 2 - powtórka
Dodano: 2020-12-23 - Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego znajdującego się w filii nr 2.
Dodano: 2020-08-27 - Usługa wykonania przeglądu technicznego oraz konserwacji aparatury medycznej marki Siemens (własność Zamawiającego)
Dodano: 2020-08-25 - Utrzymanie w ruchu aparatury, urządzeń i sprzętu medycznego .
Dodano: 2020-05-19