Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG ZEGRZE

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII W URZĄDZENIACH I INSTALACJACH KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG ZEGRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: przeglądzie i konserwacji (zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową producenta) wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz osuszających w obiektach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze. 2. Zestawienie urządzeń wentylacji i klimatyzacji przewidzianych do objęcia stałą usługą przeglądu i konserwacji, zawiera wykaz urządzeń klimatyzacyjnych - załącznik nr 8 do umowy. 3. Szczegółowy opis czynności konserwacyjnych i sposób wykonywania prac konserwacyjnych które należy wykonać określa załącznik nr 2 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga 6 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, a na wymienione części zamienne, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta licząc od daty zakończenia odbioru wykonania usługi. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 4 700,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące siedemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 Tytułem „Wadium do ZP/17/2020 w postępowaniu polegającym na przeglądzie i konserwacji wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze/nazwa i NIP Wykonawcy”. 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/17/2020 w postępowaniu polegającym na przeglądzie i konserwacji wraz z wykonaniem napraw i usunięciem awarii w urządzeniach i instalacjach klimatyzacyjno – wentylacyjnych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG Zegrze/nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydany zgodnie z art. 29 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych w zakresie instalacji oraz napraw, konserwacji lub serwisowaniu oraz likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach