Przetargi.pl
Wykonanie przeglądu głównego wentylatorów lutniowych typu: WLE 303A/1/II, WLE 404B/1, WLE 405B/1SK, WLE 505A/1, ADF 450B

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2787111, 12 2787132, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2787111, 12 2787132, , fax. 122 787 110
    REGON: 000041683
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna – Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądu głównego wentylatorów lutniowych typu: WLE 303A/1/II, WLE 404B/1, WLE 405B/1SK, WLE 505A/1, ADF 450B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na wykonaniu przeglądu głównego wentylatorów lutniowych typu: WLE 303A/1/II WLE 404B/1, WLE 405B/1SK, WLE 505A/1, ADF 450B, zwanych dalej łącznie wentylatorami oraz innych usług, w tym wymianie uszkodzonych podzespołów wentylatorów. 2. Zakres usług został wyspecyfikowany w poniższej tabeli. Lp. Typoszereg wentylatora Zakres usługi WLE 303A/1/II WLE 404B/1 WLE 405B/1SK WLE 505A/1 ADF 450B 1) Wykonanie przeglądu głównego wentylatora max.1szt max.15szt max.6szt max.3szt max.4szt 2) Wymiana wirnika kompletnego max.1szt 3) Wymiana segmentu wlotowego z kierownicą 4) Wymiana segmentu wylotowego 5) Wymiana osłony wlotu 6) Wymiana wirnika silnika max.1szt 7) Wymiana wału silnika max.1szt 8) Przezwojenie silnika 9) Wymiana wpustu kablowego 10) Wymiana pokrywy skrzyni 11) Wymiana pokrywy dystansowej izolatorów 12) Wymiana korpusu skrzyni 13) Wymiana tarczy łożyska „N” max.1szt 14) Wymiana tarczy łożyska „P” max.1szt 15) Wymiana korpusu pośredniczącego 16) Wymiana łopatek wirnika 17) Wymiana korpusu silnika 18) Wymiana rdzenia stojana 19) Wymiana izolatora przepustowego zasilającego 20) Wymiana izolatora przepustowego sterującego 21) Wymiana członu CK 22) Wymiana tulei labiryntowej „N”, „P” 23) Wymiana przewietrznika 24) Wymiana osłony przewietrznika 25) Utylizacja wentylatora max.2szt 26) Wystawienia duplikatu zaświadczenia fabrycznego 27) Odtworzenie tabliczki znamionowej 3. Przez zakres usług wyspecyfikowanych w tabeli, o której mowa w pkt 2, zwanej dalej Tabelą, rozumie się zespół przedsięwzięć, w skład których wchodzą koszty części zamiennych, roboczo-godzin oraz użytych maszyn i urządzeń niezbędnych do ich realizacji. 4. W ramach realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zleci wykonie usług wskazanych w Tabeli o wartości nie mniejszej niż 50 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z oferty Wykonawcy. Zlecenie wykonania pozostałej części usług zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 5. W ramach usługi wykonania przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotowego przeglądu, zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (zwaną dalej DTR) /instrukcją użytkowania sporządzoną przez producenta urządzenia i wymogami dokumentacji, na podstawie której urządzenie wprowadzono do obrotu i było eksploatowane przed przeglądem. 6. Zakres przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ będzie przeprowadzony zgodnie z DTR urządzenia, a obejmował w szczególności: 1) demontaż wentylatora i weryfikację podzespołów, 2) piaskowanie, 3) wymianę wstępną 4) wymianę uszczelnień, 5) wymianę śrub i podkładek, 6) montaż wentylatora, 7) zabezpieczenie antykorozyjne, 8) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych, 9) prostowanie i regenerację elementów, 10) wyważanie części wirujących, 11) demontaż silnika, 12) impregnację uzwojenia, 13) suszenie uzwojenia, 14) wymianę łożysk, 15) zabezpieczenie antykorozyjne, 16) wymianę izolatorów, 17) przeprowadzenie prób ruchowych i odbiór na stanowisku pomiarowym. 7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania zakresu prac lub pakietu części przekraczającego czynności przewidziane do realizacji w ramach standardowego przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2 - 24, z zastrzeżeniem postanowień pkt 8. 8. Przed przystąpieniem do wykonania usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kalkulacji cenowej usługi, przy zastosowaniu cen wskazanych w cenniku stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i przedłożenia jej Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wykonanie. 9. W przypadku uzyskania akceptacji przez Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24 Wykonawca wykona je zgodnie z DTR /instrukcją użytkowania urządzenia sporządzoną przez ich producenta i wymogami dokumentacji, na podstawie której zostały one wprowadzone do obrotu i były eksploatowane przed przeglądem. 10. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za demontaż i weryfikację podzespołów, zgodnie z cennikiem wskazanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Wysokość wynagrodzenia za demontaż i weryfikację podzespołów nie może przekroczyć 30% kwoty ustalonej dla wykonania przeglądu głównego danego typu wentylatora. 11. Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2-24 w oparciu o fabrycznie nowe oryginalne części zamienne ujęte w wykazie części zamiennych DTR/instrukcji użytkowania urządzenia lub certyfikowane części zamienne, substytucyjne z oryginalnymi i katalogowymi, o tych samych parametrach technicznych, spełniające wymagania aktualnych norm i przepisów, posiadające certyfikaty zgodności, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań, wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części i podzespołów wymienionych w urządzeniu w ramach usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24. 13. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest odbioru wentylatorów lutniowych od Zamawiającego oraz do zwrotu sprzętu po przeglądzie/remoncie do siedziby Zamawiającego – magazyn główny. 14. W przypadku wentylatorów nie nadających się do naprawy lub gdy ich naprawa nie uzyska akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zgodnie ze specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 25, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przyjmie je do utylizacji i wystawi stosowne zaświadczenie. 15. Realizacja usług następować będzie na telefoniczne bądź pisemne zlecenie Zamawiającego. Ostatnie zlecenie winno być wykonane w terminie nie później niż do dnia 20 grudnia 2018r. 16. Zamawiający zleci realizację usług nie więcej niż w 10 partiach, przy czym pojedyncze zlecenie obejmować będzie od 2 do 10 sztuk wentylatorów. W zleceniu każdorazowo Zamawiający określi ilość i rodzaj sprzętu przekazywanego Wykonawcy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług objętych zleceniem w terminie 30 dni, licząc od daty przekazania Wykonawcy zlecenia, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do odbioru urządzeń w terminie 3 dni licząc od daty przekazania zlecenia. 18. Odbiór i zwrot urządzeń w ramach realizacji niniejszego postępowania następować będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-12:00. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie bądź drogą e-mail, nie później niż na 2 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji po wykonanym przeglądzie/remoncie licząc od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 20. Wykonawca do realizacji usług zapewni materiały, sprzęt, narzędzia oraz transport wentylatorów we własnym zakresie i na własny koszt. 21. Do każdego urządzenia po przeprowadzeniu usług serwisowych Wykonawca dołączy: a) świadectwo jakości wykonanych czynności serwisowych urządzenia potwierdzające wykonanie usługi zgodnie z DTR/instrukcją użytkowania oraz przywrócenie go do stanu pełnej zgodności z dokumentacją, która stanowiła podstawę wprowadzenia urządzenia do obrotu i dopuszczenia do eksploatacji. b) wyniki badań części elektrycznych urządzenia wykonanych zgodnie z DTR/ instrukcją użytkowania. c) wykaz części i podzespołów, które zostały wymienione w trakcie usług serwisowych. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących prace serwisowe objęte niniejszą umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 23. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować charakter zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ppkt 22, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 24. Udokumentowanie charakteru zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ppkt. 22 może nastąpić według wyboru Zamawiającego przez: 1) przedstawienie pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, podpisanego zgodnie z zasadami reprezentacji, 2) przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę osób wykonujących roboty górnicze w ramach niniejszej umowy, 3) przedstawienie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń. 25. Postanowienia ppkt 22-24 stosuje się odpowiednio do podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 26. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zobowiązań, o których mowa w ppkt 22-24, Zamawiający wzywa do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, a także ma prawo do jednoczesnego naliczenia kary umownej, o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 1 wzoru umowy. 27. Jeżeli pomimo wezwania, o którym mowa w ppkt 26, nieprawidłowości nie zostaną usunięte, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, na zasadach określonych w § 11 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć kare umowną zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/TW/19 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach