Przetargi.pl
"Wykonanie przeglądu głównego i remontu pomp zatapialnych oraz wentylatorów lutniowych"

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2787111, 12 2787132 , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2787111, 12 2787132, fax. 122 787 110
    REGON: 000041683
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie przeglądu głównego i remontu pomp zatapialnych oraz wentylatorów lutniowych"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I zamówienia - Wykonanie przeglądu głównego i remontu pomp zatapialnych Część II zamówienia - Wykonanie przeglądu głównego i remontu wentylatorów lutniowych. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - "Wykonanie przeglądu głównego i remontu pomp zatapialnych". 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na wykonaniu przeglądu głównego pomp zatapialnych typu P-1BA-Ex, P-2BA-Ex, PZ22GE, GOODWIN 100 ANZE, PK 80B, zwanych dalej łącznie pompami, oraz innych usług, w tym wymianie uszkodzonych podzespołów pomp. 1.2. Zakres usług został wyspecyfikowany w poniższej tabeli. L.p Typ pompy Zakres usługi P-1BA-Ex P-2BA-Ex PZ22GE GOODWIN 100 ANZE PK 80B 1) Wykonanie przeglądu głównego pomp max.133szt. max. 3szt. max. 2szt. max. 1szt. max. 1szt. 2) Wymiana kadłuba silnika max.2szt. 3) Wymiana kadłuba tłocznego max.10szt. 4) Wymiana obudowy silnika 5) Wymiana pokrywy ssawnej + pierścienia zabezpieczającego max.10 szt. max.1szt 6) Wymiana pokrywy łożyska max.15szt. 7) Wymiana wirnika max.10szt. 8) Wymiana zespół wirującego (rotora) max.10szt. 9) Wymiana tarczy łożyska N max.10szt. 10) Wymiana tarczy łożyska P max.10szt. 11) Wymiana zespołu kosza ssawnego max.35szt. 12) Wymiana przewód zasilający (15m) max.10szt. 13) Utylizacja pomp max.15szt. 14) Wystawienia duplikatu zaświadczenia fabrycznego max.70szt max.1szt max.1szt max.1szt max.1szt 15) Odtworzenie tabliczki znamionowej max.95szt max.1szt max.1szt max.1szt max.1szt 1.3. Przez zakres usług wyspecyfikowanych w tabeli, o której mowa w pkt 1.2, zwanej dalej Tabelą, rozumie się zespół przedsięwzięć, w skład których wchodzą koszty części zamiennych, roboczo-godzin oraz użytych maszyn i urządzeń niezbędnych do ich realizacji. 1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleci wykonie usług wskazanych w Tabeli o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Zlecenie wykonania pozostałej części usług zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.5. W ramach usługi wykonania przeglądu głównego pomp /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotowego przeglądu, zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (zwaną dalej DTR) /instrukcją użytkowania sporządzoną przez producenta urządzenia i wymogami dokumentacji, na podstawie której urządzenie wprowadzono do obrotu i było eksploatowane przed przeglądem. 1.6. Zakres przeglądu głównego pomp /Tabela Lp. 1/ będzie obejmował w szczególności: 1) demontaż i weryfikację podzespołów, 2) czyszczenie pompy, 3) sprawdzenie krzywizn wału, 4) wyważanie części wirujących, 5) wymianę łożysk, 6) wymianę uszczelnień mechanicznych, 7) uzupełnienie elementów złącznych, 8) sprawdzenie, suszenie i impregnację uzwojenia stojana i pakietu wirnika, 9) wymianę oleju, 10) montaż i zabezpieczenie antykorozyjne, 11) przeprowadzenie prób ruchowych na stanowisku pomiarowym. 1.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania zakresu prac lub pakietu części przekraczającego czynności przewidziane do realizacji w ramach przeglądu głównego pomp /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2 -12, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 1.8. 1.8. Przed przystąpieniem do wykonania usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 -12 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kalkulacji cenowej usługi, przy zastosowaniu cen wskazanych w cenniku stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i przedłożenia jej Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wykonanie. 1.9. W przypadku uzyskania akceptacji przez Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 -12 Wykonawca wykona je zgodnie z DTR /instrukcją użytkowania urządzenia sporządzoną przez ich producenta i wymogami dokumentacji, na podstawie której zostały one wprowadzone do obrotu i były eksploatowane przed przeglądem/remontem. 1.10. W przypadku braku akceptacji Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 -12, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za demontaż i weryfikację podzespołów, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 1.11. Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2 -12 w oparciu o oryginalne części zamienne ujęte w wykazie części zamiennych DTR/instrukcji użytkowania urządzenia lub certyfikowane części zamienne, substytucyjne z oryginalnymi i katalogowymi, o tych samych parametrach technicznych, spełniające wymagania aktualnych norm i przepisów, posiadające certyfikaty zgodności, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań, wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części i podzespołów wymienionych w urządzeniu w ramach usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 -12. 1.13. W przypadku pomp nie nadających się do naprawy lub gdy ich naprawa nie uzyska akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zgodnie ze specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 13, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przyjmie je do utylizacji i wystawi stosowne zaświadczenie. 1.14. Wykonawca w przypadku braku zaświadczenia fabrycznego urządzenia wystawi jego duplikat zgodnie z specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 14, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 1.15. W przypadku nieczytelnej tabliczki znamionowej na urządzeniu Wykonawca zobowiązany jest do jej odtworzenia, zgodnie z wymogami określonymi w DTR /instrukcji użytkowania pompy, zgodnie z specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 15, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 1.16. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do odbioru pomp z siedziby Zamawiającego oraz do zwrotu sprzętu po wykonaniu usług serwisowych do siedziby Zamawiającego. 1.17. Wykonawca do realizacji usług zapewni materiały, sprzęt, narzędzia oraz transport pomp we własnym zakresie i na własny koszt. 1.18. Do każdego urządzenia po przeprowadzeniu usług serwisowych Wykonawca dołączy: a) świadectwo jakości wykonanych czynności serwisowych urządzenia potwierdzające wykonanie usługi zgodnie z DTR/instrukcją użytkowania oraz przywrócenie go do stanu pełnej zgodności z dokumentacją, która stanowiła podstawę wprowadzenia urządzenia do obrotu i dopuszczenia do eksploatacji. b) wyniki badań części elektrycznych urządzenia wykonanych zgodnie z DTR/ instrukcją użytkowania. c) wykaz części i podzespołów, które zostały wymienione w trakcie usług serwisowych. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - "Wykonanie przeglądu głównego i remontu wentylatorów lutniowych". 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na wykonaniu przeglądu głównego wentylatorów lutniowych typu: WLE 303A/1/II WLE 404B/1, WLE 405B/1SK, WLE 505A/1, ADF 450B, zwanych dalej łącznie wentylatorami oraz innych usług, w tym wymianie uszkodzonych podzespołów wentylatorów. 4.2.2. Zakres usług został wyspecyfikowany w poniższej tabeli. Lp. Typoszereg wentylatora Zakres usługi WLE 303A/1/II WLE 404B/1 WLE 405B/1SK WLE 505A/1 ADF 450B 1) Wykonanie przeglądu głównego wentylatora max.2szt max.17szt max.6szt max.4szt max.6szt 2) Wymiana wirnika kompletnego max.5szt max.2szt 3) Wymiana segmentu wlotowego z kierownicą max.2szt max.2szt 4) Wymiana segmentu wylotowego max.1szt max.1szt 5) Wymiana osłony wlotu max.1szt max.1szt 6) Wymiana wirnika silnika max.1szt max.1szt 7) Wymiana wału silnika max.1szt max.1szt 8) Przezwojenie silnika max.5szt max.1szt 9) Wymiana wpustu kablowego max.1szt 10) Wymiana pokrywy skrzyni 11) Wymiana pokrywy dystansowej izolatorów 12) Wymiana korpusu skrzyni 13) Wymiana tarczy łożyska "N" max.1szt 14) Wymiana tarczy łożyska "P" max.1szt 15) Wymiana korpusu pośredniczącego max.1szt 16) Wymiana łopatek wirnika max.1szt max.1szt 17) Wymiana korpusu silnika 18) Wymiana rdzenia stojana max.1szt max.1szt 19) Wymiana izolatora przepustowego zasilającego 20) Wymiana izolatora przepustowego sterującego 21) Wymiana członu CK 22) Wymiana tulei labiryntowej "N", "P" 23) Wymiana przewietrznika 24) Wymiana osłony przewietrznika 25) Utylizacja wentylatora max.2szt 26) Wystawienia duplikatu zaświadczenia fabrycznego max.3szt 27) Odtworzenie tabliczki znamionowej max.2szt max.7szt max.1szt 1.3. Przez zakres usług wyspecyfikowanych w tabeli, o której mowa w pkt 1.2, zwanej w dalej Tabelą, rozumie się zespół przedsięwzięć, w skład których wchodzą koszty części zamiennych, roboczo-godzin oraz użytych maszyn i urządzeń niezbędnych do ich realizacji. 1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci wykonie usług wskazanych w Tabeli o wartości nie mniejszej niż 50 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Zlecenie wykonania pozostałej części usług zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 1.5. W ramach usługi wykonania przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotowego przeglądu, zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (zwaną dalej DTR) /instrukcją użytkowania sporządzoną przez producenta urządzenia i wymogami dokumentacji, na podstawie której urządzenie wprowadzono do obrotu i było eksploatowane przed przeglądem. 1.6. Zakres przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ będzie obejmował w szczególności: 1) demontaż wentylatora i weryfikację podzespołów, 2) piaskowanie, 3) wymianę uszczelnień, 4) wymianę śrub i podkładek, 5) montaż wentylatora, 6) zabezpieczenie antykorozyjne, 7) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych, 8) prostowanie i regenerację elementów, 9) wyważanie części wirujących, 10) demontaż silnika, 11) impregnację uzwojenia, 12) suszenie uzwojenia, 13) wymianę łożysk, 14) zabezpieczenie antykorozyjne, 15) wymianę izolatorów, 16) przeprowadzenie prób ruchowych i odbiór na stanowisku pomiarowym. 1.7. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania zakresu prac lub pakietu części przekraczającego czynności przewidziane do realizacji w ramach przeglądu głównego wentylatorów /Tabela Lp. 1/ Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2 - 24, z zastrzeżeniem postanowień pkt 1.8. 1.8. Przed przystąpieniem do wykonania usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kalkulacji cenowej usługi, przy zastosowaniu cen wskazanych w cenniku stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i przedłożenia jej Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wykonanie. 1.9. W przypadku uzyskania akceptacji przez Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24 Wykonawca wykona je zgodnie z DTR /instrukcją użytkowania urządzenia sporządzoną przez ich producenta i wymogami dokumentacji, na podstawie której zostały one wprowadzone do obrotu i były eksploatowane przed przeglądem/remontem. 1.10 W przypadku braku akceptacji Zamawiającego na realizację usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za demontaż i weryfikację podzespołów, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 1.11. Wykonawca zrealizuje usługi serwisowe wskazane w Tabeli Lp. 2 - 24 w oparciu o oryginalne części zamienne ujęte w wykazie części zamiennych DTR/instrukcji użytkowania urządzenia lub certyfikowane części zamienne, substytucyjne z oryginalnymi i katalogowymi, o tych samych parametrach technicznych, spełniające wymagania aktualnych norm i przepisów, posiadające certyfikaty zgodności, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań, wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu części i podzespołów wymienionych w urządzeniu w ramach usług serwisowych wskazanych w Tabeli Lp. 2 - 24. 1.13. W przypadku wentylatorów nie nadających się do naprawy lub gdy ich naprawa nie uzyska akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zgodnie ze specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 25, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przyjmie je do utylizacji i wystawi stosowne zaświadczenie. 1.14. Wykonawca w przypadku braku zaświadczenia fabrycznego urządzenia wystawi jego duplikat zgodnie z specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 26, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 1.15. W przypadku nieczytelnej tabliczki znamionowej na urządzeniu Wykonawca zobowiązany jest do jej odtworzenia, zgodnie z wymogami określonymi w DTR /instrukcji użytkowania wentylatora, zgodnie z specyfikacją usług wskazaną w Tabeli Lp. 27, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 1.16. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do odbioru wentylatorów z siedziby Zamawiającego oraz do zwrotu sprzętu po wykonaniu usług serwisowych do siedziby Zamawiającego. 1.17. Wykonawca do realizacji usług zapewni materiały, sprzęt, narzędzia oraz transport wentylatorów we własnym zakresie i na własny koszt. 1.18. Do każdego urządzenia po przeprowadzeniu usług serwisowych Wykonawca dołączy: a) świadectwo jakości wykonanych czynności serwisowych urządzenia potwierdzające wykonanie usługi zgodnie z DTR/instrukcją użytkowania oraz przywrócenie go do stanu pełnej zgodności z dokumentacją, która stanowiła podstawę wprowadzenia urządzenia do obrotu i dopuszczenia do eksploatacji. b) wyniki badań części elektrycznych urządzenia wykonanych zgodnie z DTR/ instrukcją użytkowania. c) wykaz części i podzespołów, które zostały wymienione w trakcie usług serwisowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50511000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach