Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów rozszerzonych (pięcioletnich) 190 szt. obiektów mostowych (w ramach czterech zadań) na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów rozszerzonych (pięcioletnich) 190 szt. obiektów mostowych (w ramach czterech zadań) na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów rozszerzonych (pięcioletnich) 190 szt. obiektów mostowych (w ramach czterech zadań) na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Kod CPV: 71.25.00.00-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.80.00-3 Usługi kontroli projektu obiektów nośnych 71.35.61.00-9 Usługi kontroli technicznej 71.63.14.50-9 Usługi kontroli mostów 2. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów rozszerzonych (pięcioletnich) 190 szt. obiektów mostowych: Zadanie nr I - Wykonanie 47 szt. przeglądów tj. na drogach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej (18 szt.) i przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie ( 29 szt.). Zadanie nr II - Wykonanie 55 szt. przeglądów tj. na drogach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie (36 szt.) i przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie (19 szt.). Zadanie nr III - Wykonanie 43 szt. przeglądów na drogach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie (20 szt.) i przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach( 23 szt.). Zadanie nr IV - Wykonanie 45 szt. przeglądów tj. na drogach administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie (11 szt.) i przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu (34 szt.). spełniających wymagania okresowych kontroli, określone w art. 62 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290), celem sprawdzenia stanu technicznego głównych elementów konstrukcyjnych, wyposażenia, stanu urządzeń obcych, przydatności do użytkowania, estetyki obiektu i jego otoczenia. 3. Zamówienie obejmuje Sporządzenie protokółów z przeglądów zgodnie z: 1) Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 14 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 7 lipca 2005 r. 2) Zasadami stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania drogowych obiektów inżynierskich. stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 64 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 listopada 2008 r. 4. Protokół winien zawierać: - strona tytułowa zawierająca: nazwę Zarządu Drogi, nazwę obiektu, JNI, Nr drogi i kilometraż, fotografię ogólną obiektu - protokół z uzupełnioną częścią dotyczącą proponowanych Decyzji/Wniosków - dokumentacja fotograficzna obiektu - dokumentacja fotograficzna uszkodzeń - wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów 5. Przeglądy należy opracować w ilości po 2 egz. (na każdy obiekt osobno), oraz w wersji na nosniku CD lub DVD. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej wybranych przez siebie Zadań spośród Zadań wyszczególnionych powyżej. 7. Wartość przedmiotowego postępowania wynosi 114.000,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) na każde Zadanie. W przypadku złożenia oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 2.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. W tytule wpłaty zaleca się wpisanie: Wadium na wykonanie przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych na Zadanie nr .. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin przekazania dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach