Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: Usługi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów rozszerzonych obiektów mostowych w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Przeworskiego, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) Wymagane przez Zamawiającego elementy dokumentacji z przeglądu rozszerzonego:  protokół kontroli,  dokumentacja fotograficzna obiektu i uszkodzeń,  dokumentacja rysunkowa zawierająca: rysunki ogólne mostu (widok z boku, z góry, spodu konstrukcji przęseł, charakterystyczne przekroje poprzeczne) oraz rysunków inwentaryzacyjnych uszkodzeń obiektu (rodzaj, miejsce i wymiary uszkodzeń) Celem przeglądu jest szczegółowe udokumentowanie: - stanu technicznego i funkcjonalnego obiektu, - uszkodzeń obiektu, które powinny zostać usunięte przez wykonanie prac w ramach planu remontów, - celowości poprawy cech użytkowych obiektu w ramach planu przebudów, - potrzeby opracowania ekspertyzy Przegląd rozszerzony obiektu inżynierskiego obejmuje: - oględziny obiektu i jego otoczenia, - kontrolne badania mechaniczne, - prace pomiarowe, - kontrolne badania z użyciem przyrządów i aparatury. Dokumentem stwierdzającym przeprowadzenie przeglądu jest „Raport z przeglądu rozszerzonego”, składający się: 1) ze strony tytułowej, 2) ze spisu treści, 3) z „Protokołu przeglądu rozszerzonego”, 4) z załączników: - rysunku ogólnego (widok z boku, z góry, spodu konstrukcji przęseł, charakterystyczne przekroje poprzeczne), - rysunków inwentaryzacyjnych uszkodzeń z wyraźnym oznaczeniem: o rodzaju uszkodzenia, o miejsca uszkodzenia, o wymiarów uszkodzenia, o intensywności występowania uszkodzenia, - protokołów innych pomiarów lub badań kontrolnych, - innych dokumentów, jeśli jest taka potrzeba. W „Protokole przeglądu rozszerzonego” należy zamieścić przede wszystkim: 1)numer ewidencyjny (JNI – jeśli został nadany), 2)nazwę przeszkody, 3)rodzaj i nazwę obiektu, 4)nazwę miejscowości, w której obiekt się znajduje, 5)numer drogi i kilometraż, 6)informację o nośności projektowanej, 7)informację o nośności lub aktualnej nośności użytkowej, 8)rok budowy obiektu, 9)dane o dokumentacji obiektu, 10)informacje o budowie, przebudowie, remontach i poprzednich przeglądach, 11) opis obiektu z podaniem podstawowych wymiarów, rodzaju i materiału konstrukcji, schematu statycznego itp., 12)informację o podstawie powołania zespołu wykonującego przegląd, 13)skład zespołu wykonującego przegląd, 14)datę wykonania przeglądu, 15)informację o warunkach atmosferycznych w czasie wykonywania przeglądu, 16)termin następnego przeglądu, 17)dokumentację fotograficzną obiektu, 18)dokumentację fotograficzną uszkodzeń, 19) opis stanu elementów wyposażenia, 20)opis stanu konstrukcji, 21)opis stanu dojazdów, 22)opis stanu przestrzeni pod mostowej i otoczenia obiektu, 23)nazwę administratora i opis stanu zamocowań oraz osłon urządzeń obcych, 24)inne dane, których zamieszczenie uznano za potrzebne, 25)zalecenia z wyszczególnieniem elementów, których dotyczą, oraz z podziałem na prace w zakresie: - bieżącego utrzymania, - ekspertyz, badań specjalistycznych, opracowania dokumentacji, - remontu lub przebudowy, 26)obmiar robót z zakresu bieżącego utrzymania, 27)wnioskowane decyzje, 28)podjęte decyzje. W raporcie należy umieścić opis wszystkich uszkodzeń i nieprawidłowości stwierdzonych w obiekcie i jego otoczeniu. Opisując uszkodzenia, należy podawać wymiar i zasięg ich występowania oraz powoływać się na numery fotografii i rysunków dokumentujących uszkodzenie. Wzory raportów należy rozszerzać o dodatkowe karty i rubryki, jeśli zachodzi taka potrzeba. Wykaz mostów stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631450-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2; 1) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik do nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach