Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl;
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pogwarancyjnych i konserwacji urządzeń medycznych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy jak również zapewnienie, iż parametry pracy aparatury medycznej będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami .Postępowanie podzielone jest na 54 pakiety uwzględniając rodzaj sprzętu oraz producenta. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. Świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia będzie odbywać się w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy na podstawie otrzymanego od Zamawiającego zlecenia na wykonanie usługi . Temat: Zadanie nr 1 – 54 Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 2a do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres roku i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z usługi dotyczącej części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z przepisów. Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: a. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także Oświadczenie wg załącznika nr 4 do SIWZ w pkt 2,w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie wg załącznika nr 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6. b. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia c. Polisa ubezpieczeniowa. Zamawiający zgodnie z przepisem art.29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP),określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na postawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie 22 §1 Kodeksu pracy. a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oraz każdy podwykonawca spośród ogółu osób dedykowanych przez Wykonawcę/podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę, co najmniej 1 osobę zatrudnioną w wymiarze pełnego etatu wykonująca czynności związane z przeglądem i konserwacja urządzeń medycznych. b) Wykonawca lub podwykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wraz ze wskazaniem wymiaru czasu pracy(pełen etat/część etatu).Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. c) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni Wykonawca i podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby wykonujące czynności w realizacji zamówienia otrzymują wynagrodzenie nie mniejsze niż wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów wydanym na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 2 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę i podwykonawcę aktualizacji wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę i podwykonawcę wykonujących czynności określone przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Z tego tytułu wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w umowie. d) Zamawiający określa rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawców oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. wykonywanie czynności polegających na przeprowadzeniu przeglądów o konserwacji sprzętu medycznego. Wymagania określone w niniejszym ustępie dotyczą wszystkich części zamówienia oznacza to, że jeśli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie, może polegać na jednej osobie zatrudnionej na umowę o pracę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach