Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71315000-9 – usługi elektryczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami polskimi, w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. 4. Miejsce świadczenia przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, wyszczególnione w załączniku nr 1B do SIWZ 5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. Obowiązki Wykonawcy: 1.1 Uzgodnienie z Zamawiającym oraz pisemne uzyskanie akceptacji dotyczące harmonogramu wykonywania prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie z terminem wykonania usługi. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych i odgromowych: • w terminach określonych w harmonogramie ( po uzyskaniu pisemnej akceptacji terminów od przedstawiciela Zamawiającego) dotyczącym prac związanych z 5-cio letnimi przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, • przy udziale minimum dwóch pracowników (skierowanych do realizacji zamówienia), którzy będą posiadali ważne świadectwo kwalifikacyjne E1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno – pomiarowym, w tym jedna z tych osób będzie posiadała świadectwo kwalifikacyjne D1, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno – pomiarowym, • zgodnie z aktualnymi przepisami bhp, ppoż. oraz instrukcjami i zarządzeniami obowiązującymi w Uniwersytecie Gdańskim. 1.3 Wykonawca wykona czynności związane z przeglądami instalacji elektrycznych obejmujące: 1.3.1 instalację elektryczną: • pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, • pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd wtykowych 230V, • pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd siłowych 400V, • pomiar impedancji pętli zwarcia części metalowych dostępnych, które wg. przepisów prawnych i norm polskich powinny być uziemione, • badanie wyłączników różnicowo-prądowych oraz wyłączników różnicowo - nadprądowych, • sprawdzenie stanu technicznego rozdzielni i rozdzielnic przynależnych do obiektu badanego, • sprawdzenie selektywności wszystkich zabezpieczeń zainstalowanych, • test głównego wyłącznika prądu, • oględziny stanu technicznego wbudowanego asortymentu elektrycznego stanowiącego część instalacji elektrycznej, • pomiar ciągłości przewodów wyrównawczych, • sprawdzenie doboru oraz sprawności osprzętu wchodzącego w skład systemu ochrony przepięciowej • oględziny stanu technicznego 1.3.2 instalację odgromową, piorunochronną: • pomiar rezystancji uziemienia instalacji odgromowej, • pomiar ciągłości zwodów poziomych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej, • pomiar ciągłości zwodów pionowych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej/odgromowej, • sprawdzenie wszystkich części łączeniowych instalacji, • oględziny stanu technicznego. 1.3.3 instalację elektryczną oświetlenia zewnętrznego wchodzącego w skład obiektu: • pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, • pomiar impedancji pętli zwarcia każdego ze słupów oświetleniowych, • sprawdzenie stanu technicznego systemu oświetlenia zewnętrznego, • oględziny stanu technicznego. 1.4 Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia oraz dostarczenia dokumentacji przeglądowej do 30 dni od dnia zakończenia czynności przeglądowych danego obiektu. Dokumentacja przeglądowa w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy (osobno na każdy obiekt) oraz w wersji elektronicznej (plik „pdf” na nośniku CD osobno na każdy obiekt) będzie zawierała: • nazwę obiektu badanego, • datę wykonania czynności, • nazwę firmy wykonującej, • imiona i nazwiska osób wykonujących czynności pomiarowe, • nazwę wykonanych czynności, • nazwę wykonanych czynności oraz wyniki pomiarowe wykonanych czynności, o których mowa w pkt 1.3 • spis treści, • numerację stron, • orzeczenie dotyczące: - instalacji elektrycznej, - instalacji odgromowej, - instalacji piorunochronnej, - ochrony przepięciowej (z podaniem typu zabezpieczeń przepięciowych), - głównych wyłączników prądu, 1.4a spis usterek z podaniem dokładnej lokalizacji, 1.4b dokumentację zdjęciową usterek z opisem oraz dokładna lokalizacją, 1.4c schematy pomieszczeń w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi, 1.4d schematy rozdzielnic w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi zawierającymi typ, model, rodzaj zainstalowanego zabezpieczenia, 1.4e kserokopię świadectwa kalibracji bądź deklaracji zgodności urządzeń pomiarowych, 1.4f kresokopię świadectw kwalifikacyjnych osób wykonujących czynności pomiarowe, 1.4g spis ilościowy badanych punktów danego obiektu. 2. Ilości punktów pomiarowych z podziałem na obiekty: w Załączniku nr 1 B do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71315000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-79/18/ZZ. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach