Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy klatek schodowych w budynku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu

Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Giełdowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225349233 , fax. +48225349341
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225349233, fax. +48225349341
    REGON: 017510794
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy klatek schodowych w budynku przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących robót budowlanych: 1) PIWNICA: • wymiana, zgodnie z rysunkiem, drzwi i okien na klasowe - posiadające odporność pożarową, • ściany i drzwi wydzielające pomieszczenie pompy pożarowej podnoszącej ciśnienie w wew. sieci hydrantów, rozdz. elektrycznej i pomieszczeń połączonych klatką schodową ze strefą ZL na parterze posiadać będą klasę odporności ogniowej odpowiednio REI 120 i EI 60, • montaż hydrantów HP52; 2) PARTER: • wymiana drzwi i okien na drzwi i okna w odporności pożarowej, • demontażu znajdującej się na biegu schodowym kraty zawężającej drogę ewakuacyjną, • podwyższenie balustrady, • zmiana lokalizacji hydrantów HP25, • montaż, przy głównych wejściach do budynku, przeciwpożarowych wyłączników prądu, • demontażu w klatce od ul. Piłsudskiego palnych płyt z sidingu, szklanych witryn wiatrołapu oraz sklepiku, • boazeria przy schodach prowadzących do sali konferencyjne – doprowadzenie do właściwości trudno zapalnych; 3) I, II, III, IV PIĘTRO: • wymiana drzwi, na drzwi w odporności pożarowej oraz korekt ścian w celu wydzielenia klatek schodowych, • podwyższenie balustrady do wysokości wymaganej przepisami, • zmiana lokalizacji hydrantów HP25, • wymiana istniejących okien na okna nierozwieralne w odporności EI60, • wprowadzenie drzwi dymoszczelnych, dzielących korytarz na odcinki krótsze niż 50 m; 4) KLATKI SCHODOWE: • podwyższenie balustrad do wys. wymaganej przepisami, • remont ścian – usunięcie spękań i malowanie, • wymiana posadzek i sufitów podwieszonych, • wymiana drzwi windowych na posiadające odporność pożarową EI60;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 110). Poręczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim powinno być solidarne. Zamawiający nie dopuszcza poręczenia subsydiarnego. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z niniejszego postępowania. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę …………………. – sprawa nr BAK.WZP.26.29.2018”. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt XIII.8 SIWZ, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. Postanowienia dotyczące zwrotu wadium, zatrzymania wadium oraz ponownego wniesienia wadium określone zostały w pkt XIII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) złożyć: 1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), 3) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 13 załącznika nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach