Powiat Kutnowski ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
Kościuszki 16
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
REGON: 61101614600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i wymiany wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, instalacji p. poż., instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Żychlinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i wymiany wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, instalacji p. poż., instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii przy ul. Dobrzelińskiej 6 w Żychlinie, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej i przebudowa instalacji p. poż w budynku MOS w Żychlinie”. 2. Zakres prac obejmuje: a) demontaż instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, b) transport i utylizację złomu, c) przebudowę i wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, d) przebudowę i wymianę instalacji p.poż., e) przebudowę i wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej, f) montaż zestawu hydroforowego, wraz z dostosowaniem pomieszczenia dla tego typu urządzenia, g) montaż stacji zmiękczania wody, h) wykonanie badań wydajności hydrantów, i) wykonanie zasilania elektrycznego zestawu hydroforowego. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 1A do SIWZ), obejmująca: a) projekt budowlany wod - kan, b) projekt wykonawczy wod – kan, c) inwentaryzacja (wod- kan), d) projekt budowlany elektryka (w ramach niniejszej umowy do wykonania jedynie roboty elektryczne dotyczące zasilania zestawu hydroforowego), e) projekt wykonawczy elektryka (w ramach niniejszej umowy do wykonania jedynie roboty elektryczne dotyczące zasilania zestawu hydroforowego). 2) Przedmiar robót (załącznik nr 1B do SIWZ): a) instalacje wod- kan, b) zasilanie elektryczne zestawu hydroforowego. (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) – załącznik nr 1C do SIWZ: a) instalacje wod – kan, b) instalacje elektryczne. 4) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane, dostarczone materiały i urządzenia gwarancji i rękojmi za wady wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 7. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 102015E w miejscowości Plecka Dąbrowa obręb Plecka Dąbrowa
Dodano: 2024-05-22 - Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
Dodano: 2024-05-22 - Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)
Dodano: 2024-05-22 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-05-22 - Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
Dodano: 2024-05-21 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
Dodano: 2024-05-21 - „Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli – zakres na 2024 rok.”
Dodano: 2024-05-21 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-05-21 - DZP.26.100.2024 Wykonanie zadania w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2023/2024 pn. „Mural dla łodzianina Juliana Tuwima. Uhonorujmy naszego wspaniałego poetę.”
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg gminnych – ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie
Dodano: 2024-05-21