Przetargi.pl
„Wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Celigów, Prusy, Prusy-Instytut, Jasień, Wysokienice, gmina Głuchów”

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96130 Głuchów, Aleja Klonowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 157 530 , fax. 468 157 058
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5
    96130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 468 157 530, fax. 468 157 058
    REGON: 53268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Celigów, Prusy, Prusy-Instytut, Jasień, Wysokienice, gmina Głuchów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. W zakres opracowania wchodzi: 1. Koncepcja na mapach w skali 1:2000 wraz z wykazem właścicieli, 2. Oceny geologiczno-inżynierskie podłoża lub opinie geologiczne zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Głuchów, 3. Projekt budowlano-wykonawczy wraz z kompletem uzgodnień spełniający wymogi Prawa Budowlanego w zakresie i formie określonej w ustawie z dnia 7 lipca 1994r – Dz.U z 2003r Nr 207, poz.2016 z póź.zm. 4. Przedmiary robót, kosztorysy ślepe i inwestorskie w zakresie i formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie i formie wymaganej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 6. Raport wpływu na środowisko zgodnie z wymogami ustawowymi, 7. Inne opracowania projektowe w przypadku takiej konieczności; operaty wodno-prawne, projekty przepompowni ścieków i wody projekty przyłączy energetycznych, uzyskanie warunków przyłączenia zasilanie energetycznego, projekty odbudowy dróg, potoków, przełożenia w razie potrzeby sieci energetycznych, gazowych wod-kan itp., 8. Wykaz właścicieli i władających działek ewidencyjnych przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa. 9. Uzyskanie wszelkich uzgodnień i zgód na przejście siecią kanalizacyjną i wodociągową w celu wejścia w teren zgodnie z wykazem właścicieli, 10. Sporządzenie Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 11. Opracowanie Studium Wykonalności. 12. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 13. Pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację wymienioną powyżej. II. Kompletna dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia składać będzie się z: 1. Projektów budowlanych: - sieci kanalizacyjnej, - przyłączy kanalizacyjnych obejmujące niżej podane obszary: a) CELIGÓW – orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 1 530 m., b) PRUSY wieś – orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 3 030 m., c) PRUSY Instytut – orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 1 780 m., d) JASIEŃ – orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 4 730 m., e) WYSOKIENICE – orientacyjna długość sieci kanalizacji sanitarnej ok. 2 660 m., Długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi ok. 13 730 m - ilość przyłączy do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej – ok. 204 szt. - orientacyjna długość przyłączy ok. 4 100 m - ilość przepompowni ścieków (sieciowych) – 6 szt. ± 1 szt. 2. Kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych obszarów: - sieci kanalizacyjnej bez przyłączy; - przyłączy kanalizacyjnych; 3. Przedmiarów robót z podstawą wyceny po 2 egzemplarze dla: - sieci kanalizacyjnej bez przyłączy; - przyłączy kanalizacyjnych; 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót do poszczególnych projektów. III. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 6 kompletów dokumentacji w formie papierowej, w tym: - projekty budowlane –2 egz. - projekty wykonawcze – 4 egz. - pozostałe opracowania – 2 egz., oraz 1 płytę CD/DVD zawierającą cyfrowy zapis dokumentacji projektowej, Zamawiający wymaga przekazania całości dokumentacji w wersji elektronicznej w plikach PDF oraz w formatach, w których zostały utworzone (np. word, norma, autocad). Dokumentacja posłuży zamawiającemu do ogłoszenia postępowania na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z faktem, iż dokumentacja projektowa jest opisem przedmiotu zamówienia należy ją sporządzić zgodnie z art. 29-33 ustawy Prawo zamówień publicznych. IV. Zamawiający dostarczy wykonawcy następujące dokumenty i opracowania: 1. Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500 i 1:1000 – w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. Podkłady będą przekazane w 2 egz. w formie papierowej. 2. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów Gminy Głuchów objętych projektem – w terminie 7 dni od daty przekazania wykazu właścicieli i władających działek ewidencyjnych przez które będzie przebiegała kanalizacja sanitarna, o którym mowa w pkt. 3.5.8 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia– Załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.gluchow.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 6)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 5, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach